35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Na een half jaar weer een paar pintjes edronken |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Jerry schreef:Na een half jaar weer een paar pintjes edronken was je toevallig iets aan het uitproberen van Erwin Vos Bewerkt door de gebruiker woensdag 25 mei 2011 13:39:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
gisteren mn contract ondertekend voor mn vakantiewerk 3 weken van 6u tot 14u werken in de kaasafdeling (verpakken enzo), dus genoeg tijd om korte sessies te doen maar toen liet mn vismaat weten dat ie niet mee kan naar val dore , dus was weer wat minder, maaaaaarrrr... email gekregen met de melding dat ik n nieuwe JRC powerplay krijg omdat mn vorige afgebroken was mn humeur is dus wel goed momenteel |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
robbin schreef:Jerry schreef:Na een half jaar weer een paar pintjes edronken was je toevallig iets aan het uitproberen van Erwin Vos nee vrienden doen ook genoeg, |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
gespannen........... zo naar het stadion en daar me cluppie toeschreeuwen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Lodewijk schreef:gespannen........... zo naar het stadion en daar me cluppie toeschreeuwen me 2 FORZA Zwolle!!! Heb trouwens een stage plek gekregen binnen de ICT afdeling van Shimano Nunspeet |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
zeer gestrest en prikkelbaar. (morgen examen frans woorden werkwoorden, en lijdendvoorwerp enz..pfff) Laatste jaar is niet niks, zeker niet als het nog nodig is om deze examen reeks op je tanden te bijten.
en dan vissen maar .. |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
pfffffffffffffffffffffffffffff op weg naar huis. weltrusten! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Aan de waterkant, hengels op de voerstek. Wind op de vishoek en lichte regen met lage luchtdruk... Mijn humeur is goed, hopelijk wordt het nog beter
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Oeww lekker Frank!! Geniet ervan en vangze!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ben blij. De vrouw is na 3 weken ziekenhuis weer thuis. Tijd om te ontspannen aan de waterkant. Pffff.. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Woehoeeeeeeeeee!!! Barca Champions League Winnaars grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
|
Owyeahhh,woensdag avond/nacht vrij van me werk. dat word ws een avondsessie maken.. Te lang geleden dat ik gevist heb! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Een nieuwe auto gekocht,een Ford fusion+.... Jammer dat ik zo weinig terug kreeg voor mijn oude auto.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
humeur ligt onder het vriespunt aangezien al mijn kleine karpertjes dood zijn
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:humeur ligt onder het vriespunt aangezien al mijn kleine karpertjes dood zijn hoe komt het |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zie topic "karper kweken" :s
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
hier nog steeds een goed humeur. op het werk gaat het nog steeds vlot, net een weekendje duitse wijnfeesten geboekt in september met mijn vriendin en deze week maar 3 daagjes werken. alleen kom ik niet meer toe aan vissen, zat al eens te denken er gewoon mee te kappen Grtz
|
|
|
|
|
Hier een onwijs pesthumeur:@ Is vandaag Strandopening in Hoek van Holland,super lekker weer natuurlijk,en ik moet 1,5uur eerder beginnen op mn werk,1730u beginnen dus. Denk je,nja we gaan ff met vrienden richting de strandopening sta ik gwn in de file om de hoek bij me huis! Een stukkie verder mn vriendin maar bij de vrienden in de auto laten stappen en ben zelf maar omgekeerd.. Leuk!:( Voel me sowiezo niet goed.. Slaap slecht,eet omdat ik toch moet eten en ben alleen maar aan t denken. Word gek denk ik.. Leuk een vriendin die zegt dat ze een dipje heeft!:( |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
sven vq schreef:zat al eens te denken er gewoon mee te kappen neeeeeeej!!! mag je niet doen, heb het soms ook eens voor maar als ik dan eens ga vissen heb ik er weer zin in @ tim, das ook ni zo tof |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.