5 ponder Lid sinds: 21-5-2011(UTC) Berichten: 33
Bedankjes: 1 keer
|
ik was benieuwd naar jullie favoriete bolies de mijne is pinappele(karper) (vissen)
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Krill en Octopus van Dreambaits, en dan men zelf gedraaide bollen ^^ echte killers op dressuurwateren |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Mijn favoriet is fish and spice!(drillen) grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
nash - scopex en sinds kort ook de nieuwe freezer van martin sb _ forest fruit poe wat een heerlijke bal!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Cotswold Kick 15mmRobin Red boilie met diverse andere bestanddelen, o.a. Robin red, chili, betaine, visproteine e.d. ik heb er spijt van dat ik toen niet meer emmertjes heb meegenomen. Ik vind het echt een superboilie. WF Baits passionfruit 20mmEen sterk geurende blauwe boilie met sterke geur en een combi van flavours. Een boilie die ik dit jaar verder zal uittesten. Martin SB instant8 20mmEen boilie met een sterke atractiviteit. Het is eigenlijk een soort scopexboilie met melkpoeder e.d. Is alleen een beetje aan de brose kant, ik vis liever met een iets hardere boilie. De volgende boilies van Martin SB zullen waarschijnlijk ook de forrest fruit boilies zijn. Bewerkt door de gebruiker woensdag 25 mei 2011 09:41:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Tutti 'n Tuna en Spicy Liver & Scopex ( Beide KGB-Baits) |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
the Mistery fruit, van red label baits...een betere fruitbol is er niet
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Nash tutti frutti Martin SB instant 8 MTC solution XL |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Sticky Baits Bloodworm Sticky Baits Vorteks Candybaits Green Zing AB Products scopex
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Verplaatst naar AAS & VOERSTRATEGIEEN. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
de red devil 1 van proline freezers en invm. Liefste bol.. Persoonlijk kies ik nog sneller naar partikels dan deze boilies, heb zo een 15 kg hier thuis. en een 15kg partikels.. ik gebruik ALTIJD partikels, als dit mogelijk is |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-5-2011(UTC) Berichten: 4
|
dynamite baits : the source heerlijke bol en kgb : spicy liver & scopex
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
ik hou het simpel Birdfood Scopex Freezer Range Proline Wintermix kelp peer ready mates Proline Vergeet de Mais Hennep tijgernoten en de pinda's niet om te voeren Bewerkt door de gebruiker zaterdag 28 mei 2011 22:47:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Liever partikels, Boilie: op de moment : Red devil 1 freezers van proline. (b2 van nash heeft mij super veel laten vangen) maar de laatste maanden laten afweten.) |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
Van mij de monstersquids van The Boilie Factory: (vissen) |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
hehe, heb liever de fruitige bollen van tbf hoor zijn de monstersquids dan zo goed? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
Jup ben er toch heel tevreden over Ze zijn nog maar nieuw in het gamma dus dat kan in je voordeel spelen hé :-" |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
solar squid and octopus solar the secret solar pineapple, deze wel gecombineerd met WF-baits Cream-flavour. hebben zich al meer dan genoeg bewezen voor mij. simpel maar doeltreffend Grtz
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
- Triple S Garlic van MTC - Red Canal Master van MTC (Alleen bij MTC en Vos Hengelsport) Binnenkort even GLM&Spirulina van MTC proberen. Schijnt een hele goeie te zijn, |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2011(UTC) Berichten: 35
|
Mijn beste bollen zijn de bollen die ik bij MTC laat draaien, volgens eigen recept... Heb trouwens ook goede ervaringen met de Diamond White's van Mainline...
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.