35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
|
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
pfff, naar Frankrijk wil ik wel rijden om mijn hobby uit te voeren, Duitsland gaat ook nog, maar Afrika? gaat me wat te ver. Hier vang je op je thuiswater mss evenveel vis als daar, alleen kleiner. en hier hoef je alleen een Vispas/vergunning te hebben. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Dat is zeker waar Jorden, maar toch lijkt het mij geweldig om daar een keer heen te gaan. Niet alleen voor de karper want die hebben we in Europa genoeg Ik zou het voor het totaal plaatje doen. Mooie vissen en deze kunnen vangen in een waanzinnig mooie omgeving. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 31 december 2010 00:30:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Deze titel kwam me bekend voor, heb ff op mijn hdd gekeken en kwam ik 2 dvd`s tegen Carp Adventures Africa DvD 1 en DVD 2 Vanmiddag maar ff bekijken :-"
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
mooie films zijn dat!!! Heb ze hier ook komen een paar mooie vissen in voor.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Algemeen kom ik niet ver wagenziek visvakanties wil ik zeker nog wel pillen sliken moet wel leuk blijfen toch lijkt mij zeker leuk op te doen
|
|
|
|
|
peter van welij schreef:mooie films zijn dat!!! Heb ze hier ook komen een paar mooie vissen in voor. Nou zat ik toch ff op mijn HDD`s te kijken, en heb meer dvd films als ik zelf dacht over karperen... Ik heb zo`n tussen 50/60 dvd`s ( kan zijn dat er een paar dubbelen bij zitten ) Zal ze eens uitzoeken en 1 lijstje maken welke dvd`s ik heb Bewerkt door de gebruiker vrijdag 31 december 2010 15:35:08(UTC)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
als je toevallig dubbellen heb denk aan mijn als je wil Guske schreef:peter van welij schreef:mooie films zijn dat!!! Heb ze hier ook komen een paar mooie vissen in voor. Nou zat ik toch ff op mijn HDD`s te kijken, en heb meer dvd films als ik zelf dacht over karperen... Ik heb zo`n tussen 50/60 dvd`s ( kan zijn dat er een paar dubbelen bij zitten ) Zal ze eens uitzoeken en 1 lijstje maken welke dvd`s ik heb
|
|
|
|
|
snowmen schreef:als je toevallig dubbellen heb denk aan mijn als je wil Ook geen dubbelen kan ze altijd voor je branden =d> Guske schreef:peter van welij schreef:mooie films zijn dat!!! Heb ze hier ook komen een paar mooie vissen in voor. Nou zat ik toch ff op mijn HDD`s te kijken, en heb meer dvd films als ik zelf dacht over karperen... Ik heb zo`n tussen 50/60 dvd`s ( kan zijn dat er een paar dubbelen bij zitten ) Zal ze eens uitzoeken en 1 lijstje maken welke dvd`s ik heb Bewerkt door de gebruiker vrijdag 31 december 2010 18:15:15(UTC)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
pff das ver zuid afrika:-s ik denk als ik een keer in afrika ga vissen dat ik dan naar maroka ga daar schijnen ook zwaar dikke vissen te zitten, maar als ik naar frankrijk mag dat ik dan eerst naar frakrijk ga Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 februari 2011 20:08:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
mocht deze jongen daar belanden een keer kom ik dr echt niet voor het vissen hoor de natuur is me daar veel te mooi en ga dan liever op safarie ofzo zou een 3.5 ponds stok genoek zijn met een biefstuk aan de haak?? haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
van dat gewicht van ik der (ZEKER) 10 op een nacht |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Roderick Langeveld is nu weer naar Afrika om te vissen, ik laat jullie wel weten als hij terug is wat zijn vangsten waren |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
is wel leuk en aardig maar daar zo veel kriminaliteit als die je spullen zien ben je ze denk ik kwijt
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
jori schreef:pff das ver zuid afrika:-s ik denk als ik een keer in afrika ga vissen dat ik dan naar maroka ga daar schijnen ook zwaar dikke vissen te zitten, maar als ik naar frankrijk mag dat ik dan eerst naar frakrijk ga nederland zitten ook genoeg mooie vissen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.