CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Geachte forummers,
Vandaag was ik bij de plaatselijk boekhandel en zag ik een leuk aanbod wat ik jullie niet wil onthouden. Momenteel is het namelijk zo dat als je een Beet koopt, je het magazine 'de Karper' erbij krijgt! De twee bladen zitten gezamelijk in een folie voor de prijs van 4,95 euro. Leesplezier voor weinig dus!
Gr. Tim,
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Leuke tip Tim! Altijd leuk om te lezen!!Nog leuker wanneer het zo goedkoop is.
Erwin
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
Die aktie zie ik hier (in belgie)regelmatig bij de dagbladhandelaar.Zowel wat karpermagazine en/of beet betreft.Leuk iniatief wel!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
kijk eens dat is pas een mooie actie, nu maar hopen dat het de nieuwe karper is |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
In de nieuwe karper staan leuke artikelen en nieuwtjes... |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Leuke actie!! Is dit ook op de beurs te koop of is dat een domme vraag ?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Nielsz schreef:Leuke actie!! Is dit ook op de beurs te koop of is dat een domme vraag ? Ik denk wel dat de Beet een stand heeft, dus waarschijnlijk ook wel verkoop... |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 29-12-2009(UTC) Berichten: 99
|
thnx voor de tip..morgen direct maar eens ff kijken |
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat |
|
|
|
|
heb vandaag de beet gehaald en precies de karper die ik gemist had zat erbij karper nummer 54 |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En.....nog interessante artikelen Steef?
|
|
|
|
|
zeker weten zoals een artikel over vissen in Marokko en lijncamouflage en de zig rig |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Das dan wel een oud nummer,ik zit alweer te wachten op nr 58.Vond het al vreemd dacht dat dit de nieuwe al was,en dat ik die dan nog niet binnen had.
|
|
|
|
|
de nieuwe karper en spiegel zijn te koop vanaf het weekend wanneer de Carp 2010 is |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Hoop ik 'm net ervoor binnen te hebben,ben abonnee is meestal net iets eerder.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.