25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Hallo allemaal, Mijn Dreamcatcher II Deluxe gaat de verkoop in. Ik heb mijn zinnen gezet op een andere voerboot dus deze gaat weg. Inclusief RF-15 Fishfinder/dieptemeter met booster, 2e accu, zender, oplader en batterijen De boot is bijna een jaar oud en is in prima staat. De nieuwprijs was 1100 euro dus geen onzinbiedingen aub |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
wat voor boot had je op het oog Anne? En nog gevist met de bollen? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hey Ron, bedankt voor je verduidelijking aangaande mijn boot, super nu weet ik meer hahahahahaha. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:wat voor boot had je op het oog Anne? En nog gevist met de bollen? Zit te denken aan een V-Drone. Heb nog niet gevist met de bollen. Ga dat hopelijk komende week doen |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
de V-drone lijkt me ook wel een mooi voerbootje ja.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
leg mij is uit wat dr beter is aan een v drone ipv een dreamcatcher of navigator ofzo......
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
sneller, onderwatercamera tot 7m diepte.
Maar daar gaat het niet om. Ik wil deze gewoon verkopen. Morgen gaattie op marktplaats en voor 600 euro raak ik hem wel kwijt denk ik |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Boot is verkocht |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.