15 ponder Lid sinds: 29-3-2011(UTC) Berichten: 167
|
ik heb een nieuwe rodpot een driepoot dit keer. maar ik had een vraagje als ik de pod zo neerzet met de hengeltoppen boven het water knalt de pot wel snel naar voren. zijn er nog handige tips voor om dit te voorkomen? Laterr.,, |
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
zit er een ring onder? Zoja een tent elastiek aanknopen en met een goeie haring in de grond bevestigen!. Of voorste poot de grond indrukken zover als mogelijk.
Mvg Frank |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Het helpt ook wanneer je de pod omdraait. Zorg ervoor dat de kant waar een poot in het verlengde van je rodpod naar voren wijst. Dan kan hij als het goed is niet omvallen. Eén poot wijst naar voren en twee naar achteren.
En anders kun je doen wat Frank zegt, met een elastiek (ik gebruikte een grote pakking) vastpinnen aan de grond.
Gr. Erwin
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
ik zag altijd op foto's en filmpjes dat de 2 poten voor stonden(richting water) en 1 dan achter of is dit niet juist? zelf nog nooit 3poot gehad
|
|
|
|
|
klopt ja dankje wel. eigenlijk wel zo simpel, dat ik er zelf niet opgekomen ben... Laterrr |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Karphunter dan heb je kans als je goeie run krijgt ligt alles voorover als je pech hebt! Beter 1 poot naar voren of vast pinnen in de grond! Pakking is ook een goed idee erwin Mvg Frank |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Oke! goed om te weten voor als ik een keer 3poot wil halen ^^ (weet niet of ik dat doe haha)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Franky26 schreef:Karphunter dan heb je kans als je goeie run krijgt ligt alles voorover als je pech hebt! Beter 1 poot naar voren of vast pinnen in de grond! Pakking is ook een goed idee erwin Mvg Frank ik had altijd 2 poten naar voren met mijn amiaud nooit ergens last van gehad kans met 1 poot naar voren is als je wat in een hoek vist dat die JUIST de rodpod omtrekt. |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Heb je een 3 poot dan kun je deze het beste vissen met 1 poot naar voren. Wanneer je onder een zeer scherpe hoek vist is het verstandiger 2 poten aan de voorkant te zetten of de BR heel los zetten. Moet je nog een pod aanschaffen...... doe gewoon een 4-poot, ben je van al dat gedoe af. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
De 3-poots rodpod hoort officieel met twee poten naar voren te staan
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2010(UTC) Berichten: 73
|
of je koopt een vierpoot
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ik kan 1 gouden tip geven! schaf niet zo'n pod aan tenzij er zo 1ntje is zoals Erwin Krijgsman er verkoopt... die zijn stabiel! (heb er voor het laatst eentje zien staan, ziet er goed uit Erwin!)men vismaat die rond dezelfde tijd van mij een 4 poot gekocht heeft is aan het overwegen om terug over te schakelen naar het klassieke model! hij wilt dan wel gaan kijken naar een Solar World Wide Pod (ook prachtige dingen vind ik!). @Ratjetoe = kijk (zoals eerder al gezegd) of er een haak onder de pod is, hang hier een gewicht aan (een emmer met wat water ofzo), en je zal merken dat de pod dan heel stabiel staat (in combinatie met de poten naar voor)! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Voor alle duidelijkheid, dat is een 4-poot. @ Jorden, weet je de naam van deze gelukkige eigenaar? Kan misschien ook per PM om het topic schoon te houden. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.