30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Zoals ik al aangaf een keer ken ik wel mensen met wat leuke spullen en die ze soms voor een prikkie weg doen!! bij deze... http://link.marktplaats.nl/449647575vrijdag ga ik bij deze man delkim txi plus halen met de swingers (niet nitelight pro) in de winkel is het voor mij simpel weg gewoon te duur! hou deze man vaker in de gaten want hij hebt nog meer top spul liggen kan ik je vertellen! ook nog hele exclusieve hengels van CJW (weet niet meer welke ik ben helaas slecht in namen onthouden! slechte kant) maar hou deze man maar is in de gaten hij hebt leuk spul! Ik heb de hengels in me handen gehad.. nou nou nou ik ben verkocht hoor hahaha Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 mei 2011 02:35:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
misschien een stomme vraag hoor, maar hoe komt hij eraan? is hij groothandel,dealer,opkoper?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
timvanzanten schreef:misschien een stomme vraag hoor, maar hoe komt hij eraan? is hij groothandel,dealer,opkoper? ik vind dit geen domme vraag , is een vraag die ik ook altijd stel aan de verkoper . |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
|
Ik vind het inderdaad ook geen stomme vraag! zover ik weet koopt hij die spullen gewoon , weet niet of ze uit de winkel komen of gewoon via marktplaats. Ik weet wel dat hij een eerlijke man is, bij de delkim zit zelfs het bonnetje erbij + garantie
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Misschien is het wel een verzamelaar laat mij raden de man is op leeftijd? Bekende van mij heeft presies het zelfde kopen & verkopen. Hij heeft en maatje voorzien van peperdure materiaal goed ieder zijn ding Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 mei 2011 13:58:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Klopt Jowan!! op leeftijd nog niet echt eind 40 denk ik zo.. Hij hebt geen zin meer om te vissen en handelt er alleen nog maar in
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
@karphunter Deze man is toch niet grotedeels kaal? en zonnebank bruin?
Mvg Frank |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
|
Nee alles behalve kaal haha
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Wou al zeggen geef dan ze adres ff krijg nog centen van hem Mvg Frank |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
|
Moet die ook in houten wonen die man? wat is ze naam anders kan k et misg wel ff uitzoeken?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.