15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
kennen jullie dat er vogels eenden en ande dingen Duiken op je vis voer stek
ik heb laats dikke pegh gehad eerst een mooie run jippie de eerste vis van 2011
trek ik helaas de haak uit de bek duikt op dat moment een eend om voer van de bodem te pakken sciet de haak in de snafel ik denk jes de eerste is binnne draai porbeer ik langzaam te drillen
zeght mijn vriendin en een X je hebt een eend gevangen ik daght neey dat kan niet
en ja hoor ik keek even naar de eend en teon had ik het door
een beejte dom maar kan der nix aan doen het lijntje maar door geknipk meer kon ik niet doen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Hé , dat is inderdaad balen. Heb het ook wel is gehad met oppervlakte vissen etc. Hoort er denk ik bij.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 124
|
Ja had ik ook paar weken geleden: Gingen we vissen op een nieuw water, en we kregen opeens echt een dikke run. Ophalen.... niks, even later weer dikke run ophalen.... weer niks, weer later weer yes we hebben wat!!! dichter bij de kant k"t een waterduikbeesst!!!! We hebben die nacht nog 3 runs gehad, denk dat het allemaal van die beesten waren! Leef met je mee
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 96
|
Ja ik ken het, zie het verhaal bij vangstmeldingen. Op die vijverpartij waar ik vis zitten echt ontzettend veel koeten. Vanaf het moment dat de temperatuur ongeveer de 15 graden passeert is het daar zo druk met vissers. Het is daar niet diep dus voor de koeten heel eenvoudig om de boilies op te duiken. Die beesten vreten zich er helemaal klem in. Het worden er elk jaar steeds meer, had ik 2 jaar terug nog 2 à 3 koeten op de plek, nu zijn het er 8 per voerplek. Het is echt een drama.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
jep. vorig jaar een dooie meerkoet toen ik in de ochtend me hengel binnen draaide |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ook al zijn die meerkoetjes e.d. erg hinderlijk ik vind toch dat er normaal mee omgesprongen moet worden als ze gehaakt worden. Ik neem aan dat jullie dat wel doen, maar zeg het toch maar voor de zekerheid. Het is al sneu genoeg dat zo'n beestje gehaakt word, laat staan dat ze erna nog wat oplopen.
mvg Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Lijntje doorgeknipt? Waarom niet onthaakt? Een eend kan je totaal geen pijn doen. Met een haak in zijn bek is de kans op overleven een stuk kleiner.
|
|
|
|
|
ferenc schreef:Lijntje doorgeknipt? Waarom niet onthaakt? Een eend kan je totaal geen pijn doen. Met een haak in zijn bek is de kans op overleven een stuk kleiner. dat ben ik met je eens allen als die van onder naar boven en door de tong zit kan je hem helaas allen maar mer verminken ik ben de eend vandaag met voeren weer tegen gekomen en heeft hem nu allen nog maar door de onder kant van de snafel zitten de natuur doet dus goed zijn werk
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Daarom een knip tang meenemen. Kan je de haak afknippen en dus altijd verwijderen.
|
|
|
|
|
ferenc schreef:Daarom een knip tang meenemen. Kan je de haak afknippen en dus altijd verwijderen. dat is dus ook wat ik vanaf nu standaard in een de tassen heb zitten voor het geval dat het weer eens zo daat
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik had gisteren een smient gehaakt, hij heeft de dril helaas niet overleefd door zwaar lood en de afstand van zijn laatste duik"... |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Zonde, sneu voor zo'n beestje om zo aan je einde te komen.
Ik heb t een keer bijna gehad met een fuut. Die had tijdens het snoeken me visje gepakt. Ik kon m gelukkig nog uit z'n bek tikken.
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-11-2010(UTC) Berichten: 41
|
owke dat is jammer. waarom maak je zoveel spelfouten? |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
en anders de dierenambulance bellen dan weet je zeker dat het allemaal goed is.
MVG Frank |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
gewoon in je gsm zetten telefoon nummer is 0900-0245 en karper behandel je ook met clinic toch? dus zorg ook goed voor het gevogelte maar dat is mij mening! |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 26-5-2011(UTC) Berichten: 13
|
ik had het vorige week nog rustig mijn lijn binnen gehaald en een handoek gepakt en het beest vast gehouden en voorzichtig onthaakt en weer vrij gelaten gelukkig geen zwaan dan had ik een dieren ambulance kunneb bellen en al die rompslok die je dan weer hebt
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.