35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
mijn hengels zijn nu al 4 jaar een vast koppel en daarom vond ik et es tof om hangers te maken die als bedoeling hebben et eeuwig koppel , vroeg me tijdens et samenstellen af of er nog zo gek zouden zijn om rare hangers te maken ?? een foto is altijd welkom natuurlijk . carpfigter heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hahah heo kom je er op
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Deze zijn echt magisch hahahahahahaha |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hij is fijn Jurgen! ik heb er heel wat gezien de laatste jaren. unieke hangers! van biljartballen tot dobbelstenen en nog veel gekker! [img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRZKN9kaHvvSql6fxzXqqCE5i5T-1WNsesOT2HT1pkxjbzr_yov&t=1[/img] Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 mei 2011 18:11:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Leuk hoor!! Erg grappig Jurgen! Heb je nog meer varianten?
|
|
|
|
|
erwin even zoeken naar sleuterhangers van die eendjes , hier zijn ze momenteel moeilijk te vinden , maar heb er in het verleden al verschillende gezien , kvond het wel een leuke combinatie die bruid en bruidegom zal weer lachen worden aan de waterkant grtzzz |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
hahaha dat zijn echt leuke hangers! voor eeuweig aan elkaar verbonden net als jij met het vissen haha prachtig man!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
|
|
|
|
|
|
thx voor alle possietieve comentaren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Allemachtig prachtig maat past goed bij jou situatie jij en jou vriending aan de lijn. Zeg niet dat jullie eendjes zijn je snap hem wel. Hier had je het dus over tijdje geleden best knap gedaan man
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
he jowan het valt me op dat je beter nederlands typt man in het begin snapte ik geen hol van en was het echt puzzelen om er wat van te maken.
dus ga zo door kerel (Y) |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Jowan schreef:Allemachtig prachtig maat past goed bij jou situatie jij en jou vriending aan de lijn. Zeg niet dat jullie eendjes zijn je snap hem wel. Hier had je het dus over tijdje geleden best knap gedaan man inderdaad hier had ik et over haha , nuja heb geen 2de hands gevonden dus dan maar nieuw gekocht hé , kan ik makkelijk weer switchen als het begint af te steken lol grtzz |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@ Lodewijk bedankt zwaar dyslectisch mijn hoofd & vingers willen vaak totaal iets anders als wat in mijn kop zit Of is het nou juist anders om geen idee komt wel goed blijven oefenen thx @ carpfigter ziet er prima uit maat geef je toch extra karma punten. Het karakteriseert/onderscheid je van de rest. Het geeft toch een goed gevoel dat je meid altijd links of recht aan je ziede staat Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 mei 2011 22:12:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik vind het ook leuk gedaan carpfigter!!
@Jowan, nu de komma's en punten nog hahah.. je moet altijd verbeterpuntjes hebben! Maar je bent goed bezig (mij was het ook al opgevallen!) |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Inderdaad mij was het ook opgevallen! Jowan begint nu gewoon goed te typen en de komma's en punten doe ik ook niet altijd haha maar Jowan keep it up!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Goed bezig Jowan Het reageren is een mooie manier om te werken aan dyslexie toch? Gr. Erwin
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2010(UTC) Berichten: 73
|
je kan ook 2 of 3 boilies doorboren met een flinke boor en dat je dan daar je hanger doorheen schuift heb je als het ware een boiliehanger
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Dat zijn nu van die dingen waar ik spontaan van moet lachen achter m`n laptop. Super gemaakt. Zie het al voor me...... dat mannetje of vrouwtje wat spontaan "vlucht" en tegelijk gaan de alarm bellen af..... Béééééééééééééétttttt. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Erwin Krijgsman schreef:Dat zijn nu van die dingen waar ik spontaan van moet lachen achter m`n laptop. Super gemaakt. Zie het al voor me...... dat mannetje of vrouwtje wat spontaan "vlucht" en tegelijk gaan de alarm bellen af..... Béééééééééééééétttttt. Mvg Erwin is ook de bedoeling om reactie's aan de waterkant uit te lokken erwin , alleen jammer dat ik zo geen beetmelders heb die je een eigen deuntje kan opzetten , zou ik zeker helemaal plat liggen grtzz |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.