CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Proline aluminium Throwing stick werppijp!
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Hierbij aangeboden Proline aluminium Throwing stick 20mm werppijp. Gebruikt maar niet misbruikt reden van verkoop hij gaat mij niet ver genoeg. 10,- mag hem komen ophalen verzendkosten 5,- De prijs is vast heb 30,24 euro betaald test gooien geen probleem kom maar hier boilies gooien. Een buiten kans hopelijk kan ik eimand hier mee blij maken Geschikt voor 20mm boilies! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 mei 2011 10:02:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Wanneer je een goede wil hebben ....... kan hem nog meesturen met je lijn. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
waar heb je hem gekocht jowan heb je er wel teveel voor betaald zitten tussen de 21 en 25 euro |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
De prijs van 30,24 euro,- is met verzendkosten 6.75,- hij kost los 23.49,- vindt 10,- een prima prijs. Anders moet ik nog de verzendkosten gaan betalen. Of zeg je van 15,- inclusief is toch niet netjes Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 mei 2011 18:59:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
nee nee was zo niet bedoeld Jowan Dacht dat je hem bij een zaak had gehaald voor die prijs prijs is goed hoor
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Werppijp is verkocht aan Guske veel plezier met de pijp man topic mag gesloten worden
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Proline aluminium Throwing stick werppijp!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.