CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Aas & voerstrategieën
»
Iemand ervaring met Milkimin Pellets van cc moore?
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Heeft iemand ervaring met deze pellets? CC Moore Milkimin pellets Deze sensationele pellets zijn werkelijk een ideale keuze voor elk watertype en wijken sterk af van wat er momenteel in de winkelrekken ligt. Naast een samenstelling van uitsluitend melkeiwitten, melkpoeders en een egaal witte kleur, is de reuk en smaak gewoonweg verrukkelijk. Desondanks is het onderling verschillende drijfvermogen de troef bij uitstek in deze pellets. Na het voeren zullen ze zich in alle waterlagen verspreiden en zodoende de vis attenderen op het aanwezige haakaas of de voerstek.. Hoewel het niet onze huisstijl is om vangstresultaten te noemen in een productbeschrijving, maak ik in dit geval toch een uitzondering. Een groot aantal topvissen van de hierna volgende zwaar beviste Engelse wateren werden gevangen door middel van onze Milkimin Pellets:: Yateley Car Park, Horton Church Lake, en Kingsmead 1. Dit bewijst de vangkracht van deze pellets. Formaat: 3mm Franky26 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ken deze nog niet, maar CC Moore verkoopt over het algemeen prima spul. Lijkt mij het proberen waard. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Ja dit word me tweede seizoen met cc moore maar deze werden me aangeraden in de winkel. Maar denk vraag eerst even na of iemand er ervaring mee heeft want 45 euro voor 5 kilo is wel veel om zo ff uit te proberen toch?
Groeten frank |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-1-2011(UTC) Berichten: 35
|
Zijn zeker het proberen waard, heel attractieve pellets die makkelijk te vermengen zijn in stick- of spodmix |
|
|
|
|
|
Vis je er vaak mee steven?
MVG Frank |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-1-2011(UTC) Berichten: 35
|
Franky26 schreef:Vis je er vaak mee steven?
MVG Frank Niet vaak nee, enkel in de winter in combinatie met stickmix... Maar is zeker het proberen waard in spodmix |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik had de winter sticks waren ook goede
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Lijkt me een mooi product, heb persoonlijke goede ervaring met het spul van CCMoore. Vooral de verticale attractie van deze pellets lijkt me interessant! Wel redelijk aan de prijs. |
|
|
|
|
|
Ik vis nu ook met cc moore bevalt goed. ik heb vanmiddag maar is ff 10 kg besteld even uitprober!
Mvg frank |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Ben benieuwd naar je ervaringen Frank.. Succes ermee in elk geval!! |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
Ik gebruik ze ook al een tijdje. Gebruik ze meestal in een stickmix of gewoon in een pva zakje.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Aas & voerstrategieën
»
Iemand ervaring met Milkimin Pellets van cc moore?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.