10 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 78
|
Ik heb er veel over gezien en gelezen, maar zitten er ook mensen op dit forum die hem echt gebruiken? Ervaringen?
Jochem
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
ik heb hem en gebruik hem zeker.
ik vind het een leuke super mooie uitvinding.
|
|
|
|
|
|
Gebruik je hem veel dan? Want voor grote hoeveelheden kun je toch beter een blender gebruiken? Ik heb ook gehoord dat je na een twist al zowat poeder hebt. Klopt dat? Dit is leuk voor in een stick, maar in een pva zakje heb ik toch liever geen poeder.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Heb de krusha zelf ook al ff,de kleine versie.
ik doe er vanalles in,hennep,mais,boilies. Werkt prima!
Als ik er 5 a 6 20mm boilies in doe en ik druk hem iets aan en draai hem 1x dan heb ik vrij grove stukken. Draai ik wat vaker dan krijg je idd poeder ja..
Ben er iig superblij mee! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Dus wel een aanrader? De kleine of de grote?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hoi Jochem
Ik gebruik zelf de kleine. Dit omdat ik hem meestal gebruik om mijn stickmix aan te maken(of voor in een klein pva zakje). Wanneer ik grote hoeveelheden moet hebben gebruik ik gewoon de blender. Dit gaat namelijk veel sneller.
Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
ik had de grote versie werkt super ben m helaas verloren. nu gebruik ik meestal de blender en maak dan een vooraadje van grof tot aan zeg maar poeder. maar ga toch maar weer eentje aanschaffen want die dingen zijn echt gemakkelijk. |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-1-2010(UTC) Berichten: 114
|
Ik vind wel dat je aardig wat kracht moet zetten. Of ben ik gewoon een mietje :-s |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha....dan ben ik er ook 1 Wat gemakkelijker is, is om hem al draaiend dicht te doen. Dan gaat het veel gemakkelijker!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-12-2009(UTC) Berichten: 61
|
Ik crunch wel vaker men bollen en als je zo een 10kg bollen gecruncht hebt met een de hand, tang, mes of weet ik wat dan staan de blaren op je vingers. Onlangs ging ik met men maatje gaan vissen en die had zo ne korda crunch mee. Das voor mij de uitvinding van het jaar, echt waar super. zelf harde bollen gaan erdoor gelijk niks. Is eigenlijk afgekeken van een groen plantje waar ze de bloempjes voor 1 of ander gebruik ook crunchen :-" |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
whahahaha dat klopt maar die zijn niet van korda dan he |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik gebruikte steeds zo'n kleine gehakt molen om mijn boilies te crunchen, had alleen problemen met te harde boilies de mesjes zijn krom enbot geworden van het kracht zetten. Maar ga binnenkort ook eentje kopen twijfel alleen nog over de grote of de kleine |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
vandersteenjan schreef:Is eigenlijk afgekeken van een groen plantje waar ze de bloempjes voor 1 of ander gebruik ook crunchen :-" Is dat zo joh..? Grappig. Is ook een bezigheid die je tijdens het vissen kan doen natuurlijk. Al crunchen tot rust komen Zij de 'originele' exemplaren ook te koop ergens dan? Deze zijn waarschijnlijk ook groter. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 2 februari 2010 13:22:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
Kijk nou,Erwin is geintresseerd,....
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Er bestaan idd al heeeeeeel lang crushers om de gedroogde wiet toppen te vermalen om in je pretsigaretje te kunnen doen ja Raraaa hoe zijn ze bij Korda op dat idee gekomen? hahahah |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Zie je nou wel,die Fairbrass is altijd stoned "Come on".
|
|
|
|
|
ronpothuizen schreef:Zie je nou wel,die Fairbrass is altijd stoned "Come on". Verklaard wel zijn enthousiaste
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik weet waarom de engelse karpervissers zo graag naar nederland komen, voor onze nederlandse groente wiet............. Ik heb in frankrijk al diverse keren mee gemaakt dat de engels karpervissers zo stoned als maar wat voor de bivy lagen of zaten..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
super ding die cruncher. Ik heb de kleinere versie omdat de grote niet lekker in de hand ligt en je dus minder kracht kunt zetten. Maar dit ding hadden ze jaren eerder moeten uitvinden, ................. in een koffieshop ofzo onder het genot van een blowtje.
Yeah dude, ...... come on. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-1-2010(UTC) Berichten: 114
|
Er bestaat toch al een tijdje zo een apparaat: |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.