35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Je lacht weer lekker steef!
Mooie vis Job |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
zooow, vandaag wezen vissen kom aan aan de vijver, nauwelijks plaats. dan maar naar een andere vijver, die had ik dan helemaal voor mij alleen heb uiteindelijk 3karper tussen 3 en 7kg gevangen, en 2 kroeskarpers tog leuk dagje gehad |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Niet normaal wat voor dikke vissen jij vangt!
Mooie spiegelkarper, hoe zwaar was deze?
Gefeliciteerd! Het lukt je nog steeds om de dressuur te doorbreken! Heb je een andere strategie gebruikt na dat topic van laatst of heb je alles bij het zelfde gehouden.
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@ peterwiggerman fantastische vis man echte beauty voor mij gister avond een blank 1 hengel vast in de bossen gegooit. Tijdens het rukken & sjorren om het systeem terug te krijgen krijg ik op mijn 2e hengel en vol fluiter hengel gepakt helaas mis geslagen. Het is mij gisteravond niet gegund maar goed het kan niet altijd feest zijn. Mijn maat heeft wel een spiegel gevangen met een papegaaienbek echt niet leuk past bijna geen pink meer tussen. Geen vis voor op de foto gelijk terug gezet spullen gepakt naar huis
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
vannacht een grashapper....... jeujjjjjjjjjjjjjjj pffffffff |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
hee loedel je bent maar slijmjurken en grassies aan het vangen.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Vanmiddag maar ff 3 uurtjes geweest en weer een blank. Maarja, kan niet alle dagen feest zijn |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Vandaag terug van 3 dagen fun/gezeik en stress Man man was goed hectisch met de wedstrijd 2 wateren te gelijk
zorgen voor het eten oplossen van problemen (kan het niet iedereen naar zijn zin maken) Wegen foto's maken sociale contacten leggen enz
zijn op de zuiderplas 12 vissen gevangen onder 25 koppels en op de noorderplas 3 onder 13 koppels volgend jaar weer maar dan met 1 water |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
steef zenden schreef:hee loedel je bent maar slijmjurken en grassies aan het vangen.... je krijgt weer praatjes hahah ook een leuke vis gevangen steef! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Voelt zeker weten heerlijk aan,davey...... Is nu al het 3de jaar achter elkaar dat mijn eerste karper een 28ponder is....... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Ron van Houtum schreef:Vandaag terug van 3 dagen fun/gezeik en stress Man man was goed hectisch met de wedstrijd 2 wateren te gelijk
zorgen voor het eten oplossen van problemen (kan het niet iedereen naar zijn zin maken) Wegen foto's maken sociale contacten leggen enz
zijn op de zuiderplas 12 vissen gevangen onder 25 koppels en op de noorderplas 3 onder 13 koppels volgend jaar weer maar dan met 1 water en nog dikke gevangen Ron? bij ons waren er met 10 koppels 31 karpers gevangen. Bewerkt door de gebruiker zondag 15 mei 2011 21:10:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
nee joh zwaarste was op de zuiderplas 13.45 kg en op de noorderplas 15,8 kg |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
sinds wanneer is een vis van 15,8 kg geen zware vis meer???:-" is voor mij nog steeds een uitzondering hoor heb vant weekend weer keihard geblankt...morgen naacht maar weer eens proberen,lekker zo'n extra dagje vrij |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
wou zeggen boven de 15 kg vind ik toch echt wel een zware vis.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
ja inderdaad vind ik ook;o
|
|
|
|
|
Hahaha
voor dat water is dat niet echt zwaar jongens maar ik zou er ook blij mee zijn hoor |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-11-2010(UTC) Berichten: 41
|
MichaelGuske heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
had er dit weekend 1:-" joris heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Afgelopen weekend weer 2 nachten gemaakt maar kan er heel kort over zijn weer keihard geblankt. |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
gisteren aan vissen geweest en had er 4.... zat 1 spiegel bij.....(karper)
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.