Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar vind t wel toevallig:
Deze advertentie stond wel bij gezocht op Marktplaats trouwens:
Desbetreffende advertentieIk weet niet of diegene op jouw spullen uit is Hessel, typisch ook dat het in t engels geschreven staat.
Wat ik denk: Het moet iemand zijn die je waarschijnlijk kent, die weet waar je woont en die weet wat voor spullen je bezit.
Het lijkt me sterk dat het toevallig polen zijn geweest die ff bij je komen snuffelen.
Al zou het heel goed kunnen natuurlijk... oppertunistische Oostblokkers.
Mensen moeten eens leren van elkaars spullen af te blijven. Van mij mogen ze een Amerikaans gezegde voor ongenode gasten aannemen.
All trespassers will be shot...
@Hessel, ik kan je emoties erg goed voorstellen, vooral als er nog eens een hoop emotionele waarde aan vast zit.
Daarnaast komt er nog is bij kijken dat je nog een heel kostbare set bij elkaar gespaard heb. Hopelijk komen je spullen weer boven water al zal het een moeilijk verhaal worden ben ik bang. Hopelijk kan je verzekering je pijn iets verlichten. (al zijn je spullen natuurlijk niet te vervangen)
@Jorden, wat verschrikkelijk man! Is dit gebeurd tijdens het nachtvissen of terwijl je je spullen aan het pakken was om te gaan vissen? Verschrikkelijk ook dat je er keihard voor heb moeten sparen en dat het zo ffies bij je weggehaald word. Pats en je seizoen is over! ze weten niet wat ze aanrichten... vertel is wat meer over hoe en wat.
Voor mij persoonlijk:
Kijkers tijdens het vissen vind ik oke, ze mogen gerust naar mijn spullen kijken op een gepaste afstand, maar aankomen niet.. worden ze lastig verzoek ik diegene vriendelijk om door te lopen.. Daarna doe ik dat minder vriendelijk.. als er daarna niet geluisterd word heb je in mijn ogen kwaad in de zin en word de derde waarschuwing niet meer gegeven, daarvoor vind ik de spullen toch echt te kostbaar. Ik vis geen nachten dus die zorgen heb ik nog niet. Maar overdag gebeurd er ook genoeg..
Maargoed tegen een mes of pistool doe je niets, je gezondheid gaat toch altijd boven materiaal..
Shit man, je doet gvd een hobby voor je rust, je hobby kost geld en iets waar jij hard voor spaart komt een ander ffies voor niets bij je weg halen.
Dat geeft alles behalve rust, ik heb me eigen dan ook voorgenomen dat als ik me niet lekker op me gemak voel dat ik dan verkas of ermee stop voor die dag.
Een voorgevoel zegt vaak genoeg!
Bewerkt door de gebruiker maandag 16 mei 2011 13:13:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven