25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Ik wilde eigenlijk iedereen bedanken voor alle nuttige info/verhalen/foto's etc. Het valt me wel op dat mensen hier elkaar alles gunnen(Wat vaak wel eens anders is). Vragen van zowel jonge als oudere karpervissers worden altijd goed beantwoord. Tuurlijk, er zijn af en toe discussies, maar whatever... dat gebeurd altijd. Nogmaals iedereen bedankt en ik zal iedereen die ik ken deze site aanbevelen! Tight lines! |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2011(UTC) Berichten: 167
|
helemaal mee eens.,, ! |
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Iedereen gunt elkaar het beste hier en iedereen wil ook van elkaar leren. Dit komt waarschijnlijk omdat iedereen de hobby hoog heeft zitten. Dit gecombineerd met een hoop gein geeft die goede sfeer. Dat we er allemaal maar voor zorgen dat dit zo blijft toch? Dan blijft iedereen er een hoop plezier in houden.
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Nou mensen, dit vind ik heel erg leuk om te horen! Natuurlijk is het zo dat jullie het forum kleuren. De gemoedelijke sfeer komt door jullie. Hier gaan we vooral zo mee door!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Leuk om te horen idd! Ik ben blij dat iedereen zich thuis voelt op het forum. Zoals Erwin al zei, we proberen er alles aan te doen om de sfeer te behouden. Met forummers als jullie gaat dat ook zeker wel lukken!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
ACT2010 schreef:Ik wilde eigenlijk iedereen bedanken voor alle nuttige info/verhalen/foto's etc. Het valt me wel op dat mensen hier elkaar alles gunnen(Wat vaak wel eens anders is). Vragen van zowel jonge als oudere karpervissers worden altijd goed beantwoord. Tuurlijk, er zijn af en toe discussies, maar whatever... dat gebeurd altijd. Nogmaals iedereen bedankt en ik zal iedereen die ik ken deze site aanbevelen! Tight lines! Ook helemaal mee eens.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Als je klasse in huis hebt, dat bewijst zichzelf....
Proficiat met dit moois hier, Dikke pluim
grt Snowy
|
|
|
|
|
erwin en anderen van de CREW. bedankt voor de site heb er veel plesier aan. Gr stef. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Ben er ook helemaal mee eens!! dikke pluim voor deze site!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
timvanzanten schreef: Met forummers als jullie gaat dat ook zeker wel lukken! je streelt me ego timmieboyyyyyy123 |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:timvanzanten schreef: Met forummers als jullie gaat dat ook zeker wel lukken! je streelt me ego timmieboyyyyyy123 HAHAHAHA |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Super dat de sfeer hier zo goed is, op menig ander forum is het een stuk minder gezellig.. Mooi zo deze site Crew! |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 87
|
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik kijk alle dag maar schrijf zelf niet zoveel, maar ondertussen doe ik wel veel kennis hier op. Ga zo door mannen. |
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Ik ben er helemaal mee eens ! op andere forums word je meteen afgekapt etc . Super hier.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
Compleet mee eens, houden zo met z'n allen! |
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
ik ben pas een avond lid maar het ontvangst was al super! En na vele onderwerpen gelezen te hebben zie ik weinig moeilijke mensen hier. Ik denk dat het van belang is dat we van elkaar leren en niet alle kennis voor ons zelf willen houden.
Groet Frank |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.