terug vd karperwedstrijd,
De Loting was al ruk,slechtste plaats die je kan hebben zaten wij
maargoed uitgepakt en begonnen met vissen om 19.00.
Na een dik uur de eerste piepjes gehad,maar geen fatsoenlijke run.
net voor het donker werd,aan 1 hengel pellets gehangen,de andere 3 met 3 verschilllende bollen eraan.
rond half1 vannacht,een megafluiter en hangen.het was een kleintje van 6 pond(beter iets dan niets) de andere koppels hadden bijna allemaal al vis.
1.00 mijn maat een hele mooie aanbeet,aanslaan en niks voelen
terug erin en om 1.30 weer een mooie run voor mijn maat,een mooie schub van 14pond.
Toen tot 8.00 vanmorgen geen beet meer gehad,andere koppels hadden al 7-8 vissen(ook kleintjes)de laatste 2 uur,mijn bollen eraf gehaald en met mais gaan vissen.
Na 5 min al een mooie run,een brasem
,aan de andere ook een run,wederom een brasem,we vingen nog 6 stuks brasem in een half uurtje tijd,maar er lag dus wel degelijk vis op de voerplek.
9.00 dan eindelijk weer een felle aanbeet,eindelijk,toch weer een karpertje van 4 pond :-s ,toen toch nog met 1 hengel geprobeerd een dikke te vangen aan een 22mm bol,en 10 min voor het eindsignaal,weer een vis voor mij.en wederom 4 pond :-s .
totaal kwamen we op 28 pond vis.goed voor een 5e plek in het tussenklassement,de volgende wedstrijd word erbij opgeteld,dus we hebben nog kans om in de top 3 te eindigen
.
Er waren heel veel kleintjes gevangen,de winnaar had 55 pond,8 stuks