55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
nu tot 2 keer toe me telefoon leeg tijdens het vissen grrr
heeft iemand een manier om iets op te laden zonder stroom in de buurt?? iets op zonne energie of iets met een batterij ofzo???
heb wel graag 1 voorwaarde. ben niet echt een internet besteller dus hoop dat jullie mij met iets kunnen helpen wat gewoon in de winkel ligt!!
danku |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Lodewijk schreef:nu tot 2 keer toe me telefoon leeg tijdens het vissen grrr
heeft iemand een manier om iets op te laden zonder stroom in de buurt?? iets op zonne energie of iets met een batterij ofzo???
heb wel graag 1 voorwaarde. ben niet echt een internet besteller dus hoop dat jullie mij met iets kunnen helpen wat gewoon in de winkel ligt!!
danku ik weet niet of je de blokker kent? maar daar hebben ze geregeld acties waarbij ze een batterijoplader verkopen die je kan aansluiten op je gsm... enigste nadeel: je moet wel de hele tijd aan het hendeltje blijven draaien |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik heb bij de halfords een kabel met 2 klemmen en aan de andere kant een autostekker gekocht. Hiermee kan ik via de accu van de electromotor mijn gsm, lamp en tevens de DVD speler opladen. |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
|
hey erwin waar kan je dat ding kopen?? mediamarkt ofzo??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Even : Philips Rechargeable Battery Power Pack : opzoeken in google. Kost rond de 50 euro maar dan heb je ook wat.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb het elke x dat het leeg is door in de zon te laten liggen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
dit ziet er wel mooi uit en kost niet zo veel |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Ikheb ergens ook een apparaatje liggen (weet dus niet waar) die op zonne ennergy werkt.. zaten een aantal kabels bij.. (natuurlijk kwijt haha) en kon je zo een telefoon opladen! of iets anders.. ik zal is zoeken voor je Lodewijk mag je um hebben
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.