CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Bekerfinale Ajax - Twente ... Wie wint hem volgens jullie
10 ponder Lid sinds: 4-7-2010(UTC) Berichten: 66
|
carppassion schreef:Laat ze maar komen in de arena zie ik ze nog niet zomaar winnen. En ja blijft toch een troostprijs hè de beker! ik denk idd niet dat twente t haalt in de arena hellaas
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
carppassion schreef:Laat ze maar komen in de arena zie ik ze nog niet zomaar winnen. En ja blijft toch een troostprijs hè de beker! echte ajax praat.een troostprijs,je had ze eens moeten zien toen ze op 1-0 kwamen. ze waren zo blij als een stel kleine kinderen die een lolly krijgen,die ajax supporters. 2-0 voorsprong weggeven is zeer slecht,ajax heeft hier ook een mentale tik van let maar op. ik zeg 3-0 voor twente. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
slechte verliezer die de beker een troostprijs noemt |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Lodewijk schreef:slechte verliezer die de beker een troostprijs noemt Slechte verliezer laat me niet lachen we zullen zien aankomende zondag en o ja twente heeft terecht gewonnen dat geef ik toe maar vergeleken met de landstitel is de beker echt wel een troostprijs !!! En @ lodewijk bij de cliniclowns wedstrijd zullen we eens kijken hoe goed jij tegen je verlies kan.:-$ Mvg Patrick Bewerkt door de gebruiker maandag 9 mei 2011 22:54:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
,ajax heeft hier ook een mentale tik van @jvs Of juist extra gebrand op revanche Bewerkt door de gebruiker maandag 9 mei 2011 22:57:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
je woont in purmerend moet je niet voor az zijn ofzo haha enne die wedstrijd van de clini clowns tsja heel eerlijk doe ik mee voor het samen zijn met zijn allen en er gewoon een leuk weekend van maken het is jammer mochten we niet winnen maar het boeit me eigenlijk vrij weinig |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:je woont in purmerend moet je niet voor az zijn ofzo haha enne die wedstrijd van de clini clowns tsja heel eerlijk doe ik mee voor het samen zijn met zijn allen en er gewoon een leuk weekend van maken het is jammer mochten we niet winnen maar het boeit me eigenlijk vrij weinig Daar gaat het mij uiteraard ook om trouwens het blijft toch wel een loterij op een recht stuk kanaal Mvg Patrick |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
en zijn er al wa mensen die met smart wachten tot dat het zondag is??128fs31818 |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Jaaa! maar ik niet.. Lodewijk wel denk ik.. weet wel zeker haha
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
1-0 voor Ajax hoor ik net! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
karphunter schreef:Jaaa! maar ik niet.. Lodewijk wel denk ik.. weet wel zeker haha ik zeg effe niks meer |
|
|
|
|
whahahahaa 2-0 voor ajax! WHOEHOOOOEEEEEE |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
lekker begin van de 2e helft (lucky ajax met die eigen goal XD) nu op naar de 2-2 |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
|
Ik heb totaal niks met voetbal maar vind dit wel ff leuk joh haha..
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
3-1!!!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
bliss Haahaha lekker hoorbliss |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
jaa ajax kamipoen jammer voor twente!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-7-2010(UTC) Berichten: 66
|
twente beker ajax heeft de fruitschaal
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Bekerfinale Ajax - Twente ... Wie wint hem volgens jullie
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.