CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
nou rustig was het helaas niet vannacht. lag met tim in de tent maar het knalde aan alle kanten om ons heen!! we zaten midden in een open weiland dus toch maar effe de auto opgezocht vannacht voor de zekerheid whehehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Hebben die Nash verklikkers niet een standaard functie als bliksemafleider dan? |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooie set Lodewijk! Wat zal jij lekker vissen!
Dus er stonden 2 van dit soort setjes naast elkaar! gaaf hoor...
Veel plezier ermee! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Wat een perfecte grasmat daarzo Zit denk ik geen optie voor sounderbox bij of wel? |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
zal ook maar eens mijn nieuwe spulletjes tonen (hengels en beetmelders had ik al) men molens zitten er wel niet op zijn maar ARCA's, worden wss binnekort vervangen door Daiwa Emblem Pro's |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
vandaag heerlijk wezen vissen!!! 2 30ers mogen vangen!! YES YES YES me oude record vis ook nog gevangen van 32... tsja en me nieuwe record.. mogen jullie binnekort raden bij hraad het gewicht!! haha mijn dag kan niet meer kapot!
|
|
|
|
|
@t robbin. jawel een optie voor sounderbox is aanwezig |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
karphunter schreef:vandaag heerlijk wezen vissen!!! 2 30ers mogen vangen!! YES YES YES me oude record vis ook nog gevangen van 32... tsja en me nieuwe record.. mogen jullie binnekort raden bij hraad het gewicht!! haha mijn dag kan niet meer kapot! Grats |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
een ladyfish werphengel incl molen,gewonnen bij Jos v pinxteren met de loterij haha |
houdoe en bedankt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ahhhh die is dus speciaal voor vrouwlief neem ik aan? Of ga jij t proberen met een roze hengel? |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
zakje bollen 1 hokeystick van solar nieuwe lijn |
|
|
|
|
Tim_Ellerman schreef:Ahhhh die is dus speciaal voor vrouwlief neem ik aan? Of ga jij t proberen met een roze hengel? die is idd voor de vrouw Tim. heeft ze met moederdag gekregen en ze heeft er al mee gevist,en vis gevangen. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
vandaag groene mais gekocht,ga het morgenavond met de wedstrijd proberen. iemand bekend of al mee gevist met dit spul?? |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
jvs schreef:vandaag groene mais gekocht,ga het morgenavond met de wedstrijd proberen. iemand bekend of al mee gevist met dit spul?? ben er mee bekend ja is op sommige wateren totaal iets nieuws voor de vissen, bij mij had het in ieder geval een positief effect! maar die van mij waren wel geflavourd met pineapple! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
welk merk JVS? ik gebruik ze zelf erg vaak. ook in roze enzo van Alien Baits.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zelfde rodpod als mij jorden maar neit voor lang ga buzzerbars vissen Bewerkt door de gebruiker donderdag 12 mei 2011 19:17:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
2 banksticks van solar 1 shirt van korda 1 pakje pb wartels speed swivel
|
|
|
|
|
tom de maat schreef:zelfde rodpod als mij jorden maar neit voor lang ga buzzerbars vissen waar ik vis kan ik geen buzzerbars gebruiken jammer genoeg... ondergrond is er niet geschikt voor :/ anders was ik er al lang op overgestapt! |
|
|
|
|
timvanzanten schreef:welk merk JVS? ik gebruik ze zelf erg vaak. ook in roze enzo van Alien Baits. op de pot staat demon baits uk,het ruikt erg sterk als ik de deksel eraf haal,het is green lip mussel of zoiets.heb het nog nooit gezien,hadden ze vandaag binnen in de winkel hier. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
echte mais dus! leuk product jah, heb je de grote maiskorrels of de standaard grootte?
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.