30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Ik heb een vraagje van de mooie dag van vandaag wil ik een verslagje maken.. en de dag van morgen ook en vrijdag ook! en dan 1 nja groot.. redelijk verslag van maken.. word me eerste verslag gewoon zin om te doen!! MAAR de vraag... waar kan ik um neer zetten op het forum? alvast bedankt! Owja.. de tips en alles zijn altijd welkom hoe het beter kan enz Zaterdag avond moet et op CF staan van de 3 daagjes vissen (geen nachten) TIGHT LINES! Bewerkt door de gebruiker donderdag 12 mei 2011 01:02:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
je kan hem plaatsen bij vangstmeldingen of gewoon bij vangsten mei. Ik ben benieuwd!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Het word een verslag van 3 dagen vissen verslagje van vandaag is af kijke wat me morgen brengt , en vrijdag , jullie moeten geduld hebben want zaterdag in de avond ergens staat die er pas op ik hoop dat jullie er van gaan genieten! het is mijn eerste verslag die ik ga doen. aanmerkinge , tips enz aaltijd welkom ! De titel luid: Mijn eerste sessie alleen.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
oke ik heb er ook 1 van vossemeren
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ben benieuwd naar je verslag tom van vossemeren |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
haha verwacht er maar neit te veel van
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Laat maar lezen,dan zeg ik je wat ik er aan heb als ik in augustus ga... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.