20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
@ Jowan,
Absoluut moet je zelf weten wat je doet wat dat betreft. Maar ik moet de hele tijd lachen om je kop ipv van om de vis. Misschien een idee om de vis dan voor je hoofd te houden^^ |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Tja heren, hij vangt zn visje. daar gaat het om uiteindelijk. De foto's kunnen beter maar volgens mij waren ze ook met zn mob gemaakt.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Begin pas met karpervissen je kan niet verwachten dat ik alles in 1 keer voor elkaar heb hier moet ik naar toe groeien daarom mijn reactie. Normaal zet ik karper gewoon terug omdat mijn maten net deze periode veel vrij hebben ok krijg ik de kans op fatsoenlijke fotos. Hier ben ik zeer blij mee krijg ook eens de kans, maar goed vindt mij zelf minder belangerijk + vindt het op de foto gaan niet fijn daarom met mijn hoofd + gezicht weg van de camera. Volgend jaar krijg ik bijna alles wel voor elkaar incl... en goede camera kan niet naast mijn schoenen lopen mijn reacties niets persoonlijk ieder zijn ding Bewerkt door de gebruiker donderdag 12 mei 2011 14:43:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
maar jowan heeft zn muts wel thuis gelaten. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 22-8-2010(UTC) Berichten: 32
|
Jowan schreef:Begin pas met karpervissen je kan niet verwachten dat ik alles in 1 keer voor elkaar heb hier moet ik naar toe groeien daarom mijn reactie. Normaal zet ik karper gewoon terug omdat mijn maten net deze periode veel vrij hebben ok krijg ik de kans op fatsoenlijke fotos. Hier ben ik zeer blij mee krijg ook eens de kans maar goed vindt mij zelf minder belangerijk + vindt het op de foto gaan niet fijn daarom met mijn hoofd + gezicht weg van de camera. Volgend jaar krijg ik bijna alles wel voor elkaar incl... en goede camera kan niet naast mijn schoenen lopen mijn reacties niets persoonlijk ieder zijn ding Hoi Jowan, dat verwachten we ook echt niet hoor dat je alles voor elkaar krygt. Maar waar je later wel een beetje spyt van krygt, is toch wel de kwaliteit van je foto. Mocht je in het donker weer een foto maken, en je maat is erbij. Probeer dan eens een zaklamp te gebruiken, dit zal de kwaliteit van de foto ten goede komen. En qua vasthouden probeer je gezicht naar de kop of staart te focussen. en houdt je knieen bij elkaar. Ik neem mijn foto,s meestal zelf. wie weet gaat het de volgende keer beter misschien heb je hier wat aan.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Bedankt voor de tip wil dit wel gaan proberen spijt krijg ik niet wat gebeurt is gebeurt kan je niets meer aan veranderen. Waneer mijn maat tijd heeft moet dit goed komen op naar de volgende vangst PS: Trouwens mooie vissen man mag je rustig mee gezien worden Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 mei 2011 20:13:56(UTC)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
gister weer 4 uurtjes gaan vissen... was wel ff wat andrs als zondag toen hadde we met 2 an 6 runs in 2,5 uur. nu kwamen we aan en zet me rodpot neer. gooi alvast 1 handje voer en eeen hengel erin. hang me toploodje eraan en leg de hengel op de steun. draai me lijn wa strakker en hang de winger aan de lijn. draai hem iets strakker zodat de swinger mooi staat..... wordt de swinger als en dolle uit me hand gestrokken schrok er gewoon va. zo snel heb ik nog nooit een run gehad... een schuppie van 13 pondjes en dat in een paar min na aankomst.... helaas was dat de eenigste vis.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
ik ben zo blij ik ben zo blij!! ik heb 2 mooie grote vissen gevange en dat vieren wij!! en me PR is ook omhoog gegaan!! dit is mijn oude record van 32 pond!! 2 jaar terug gevange Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 mei 2011 21:28:20(UTC)
|
|
|
|
|
en hier dan mijn nieuwe record... de 2 vissen in 2 uurtjes tijd gevangen!! had er ook nog 1 mis geslagen.. maar of dat karper was geen idee en et maakt niet uit!! mijn dag kan niet meer kapot!!!! Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 mei 2011 21:35:13(UTC)
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
leuke vis man. maar gooi de volgende keer even voor de foto een bbak water over de vis is ie schoner is wat mooier voor de foto haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
haha ja heb je gelijk in lodewijk , zal er volgende keer aan denken!
|
|
|
|
|
hey karphunter.
Gefeliciteerd met je nieuwe pr. hoeveel pond was die nou.
Ps. vis van de rietplas of niet
|
|
|
|
|
k wil um eigelijk op raad het gewicht zetten en kunnen jullie rustig gokke^^
ja klopt, kom je er zelf ook?
|
|
|
|
|
karphunter schreef:k wil um eigelijk op raad het gewicht zetten en kunnen jullie rustig gokke^^
ja klopt, kom je er zelf ook? Nee hoor ik kom daar niet. Is het nog steeds een druk bevist water..
|
|
|
|
|
yep nog steeds... gister zaten ze op dat stukje met 6 hengels.. eergister zat er ook nog iemand andere plek..
vandaag zat er iemand op me stek waar ik deze 2 heb mogen vangen maar die is later naar een andere plek gegaan. en aan de andere kant van de plas nog 2 karpervissers... dus redelijk druk ja
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-5-2011(UTC) Berichten: 13
|
toch nog eentje weten binnen te halen. Ik kon het niet laten :-" |
Groetjes Jeffrey |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-6-2010(UTC) Berichten: 39
|
Hahahaha geniaal! Ik mis de wazige donkere foto
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
djoerdi schreef:haha, allemaal fout, als ik een run heb en me hengel op pak schiet mijn swinger naar boven, en blijf vast zitten aan mijn pieper, dus wat je ziet is dat de zond op het gewichtje van de swinger schijnt:-" gr djoerdi dan had ik het toch goed |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooie vis Karphunter! gefeliciteerd met je nieuwe PB!! Maar is de staart van die vis nog wel helemaal ok? De staart ziet er een beetje vervrommeld uit, er zit een knik in oid. (ik bedoel niet dat jij t gedaan zou hebben) Maar als ik je zo begrijp dan is je nieuwe PB flink gegroeid in 2 jaar? Super hoor! @Jowan, die foto's komen wel in orde toch! Maak je ook wel is dagsessies of ben je alleen 's nachts aan het vissen? @Marco, mooie vissen hoor! Je uitleg is ook duidelijk over hoe je het beste foto's kan maken. Ik worstel hier zelf ook wel mee. Vooral het oppakken van de vis is iets wat ik lastig vind. Ik vind het lastig om grip te krijgen op de vis en deze rustig te krijgen wanneer je die probeert op te pakken. (vandaar ook die foto op mijn avatar.) Bewerkt door de gebruiker donderdag 12 mei 2011 10:32:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.