25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
zo sessie is snel voorbij gegaan en dit keer wat meer aktie samen met me maatje 4 karper en 6 brasem, nu het gewicht nog omhoog. vissen waren bijna allen licht beschadigd door de paai denk ik wat ze waren her en der nog volop bezig! steef heb je wat meer succes gehad nu?? |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik heb de pest in. Heb mijn boot 17 april verstuurd en heb hem nog niet terug. Mooie dagen en mooi vissen maar wel al een maand zonder voerboot. ........................................... potjandriedubbeltjesnogantoezeg. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Welke voerboot heb je Ronald, als ik vragen mag?
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
dreamcatcher, maar het ligt echt niet aan de boot zelf, heb nu 3 x gebeld maar communicatie gaat moeizaam en ze lezen je mail ook niet blijkbaar. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2011(UTC) Berichten: 167
|
MORGEN JARIG. DAT BETEKENT NIEUWE VIS SPULLEN !!! hahaha kan niet wachten 19 jaartjes morgen en die dag erna gelijk vissen. denk dat ik morgen avond na de verjaardag de spullen pak en ga vissen. haha... laterR |
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-1-2011(UTC) Berichten: 80
|
morgen dieptemeter in mijn voerboot laten bouwen daarna gelijk heel t weekend vissen! YESS!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Beetje aan het balen, deze week niet kunnen vissen en het weekend lijkt het zelfde te worden:-( (hopen dat ik toch nog een gaatje kan maken op zaterdagavond)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Van de koude kermis thuis gekomen, wou een nachtje pakken.... Zat net 2 uurtjes, heb ik 2keer controle gehad op mijn stek, de eerste keer van een BOA en de 2de keer van de politie... Had gelukkig mijn plu en de rest van mijn spullen voor een nachtje nog in de auto liggen.... Maar werd wel door de politie gewaarschuwd dat ze vannacht veel gaan controleren in de buurt van mijn stek op nachtvissers... Ga nu ff slapen en ga over 5 uurtjes gewoon weer terug naar mijn stek... helaas nog niks gevangen |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
eindelijk begin ik aan mijn bollen voor frankrijk. de geur van de solar koi rearers squid and octopus hangt hier al goed in de garage. dadelijk een kleine 100kg dat ligt te drogen dan met rollende groet, grtz
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
@ Ronald, wij hebben dezelfde voerboot ook en deze moet ook terug hopen dat het allemaal goed gaat.
Nu ff de laatste spullen in de auto gooien, hebben zodadelijk een karperkoppelwedstrijd. |
|
|
|
|
|
pfff, paar rekenfoutjes gemaakt waardoor ik op meer bollen uitkom dan verwacht. zal proppen worden in de vriezer dus.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ach, kan je iig ff vooruit! je bent nogal een grootverbruiker niet qua bollen?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
mijn humeur is top! wel volledig muk van het nachtvissen (dat heb je als je vrienden hebt die om 5u snachts rond je tent sluipen ), nu me weer voorbereiden op de sessie van maandag |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Mijn dag kan niet meer stuk eindelijk karper gevangen en mijn oude snorfiets voor een mooie prijs verkocht... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
@ Tim: bwa, grootverbruiker valt goed mee. is nu voor een frankrijktrip dat ik de vriezer al eens goed vul. de tijd om te vissen ontbreekt ook om nu ene grootverbruiker te zijn. maar ik heb zo de slechte gewoonte regelmatig eens wat bollen over te laten aan een viskameraad :-"
Grtz
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
het humeur is wel goed vandaag,alleen een portie zenuwachtig mn clubje kan voor de tweede keer kampioen worden vandaag. COME ON TWENTE ENSCHEDE SLOOP DIE STINK ..... |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
gespannen......
come on twente!!!!!!!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
tantrumsmi Humeur is wel goed! vandaag scooter verkocht (was 1 van de mooiste zip type 3 die hier reed) aan een vriend , (moet nog worden overgeschreven) 2/3 uur later word ik door hem zelf gebeld... met het bericht , dat de scooter gestolen is!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
pff! wat een wereld leven we toch in! Het lijkt steeds gekker te worden!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.