20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Zo vang ik nooit spiegels, zo vang ik er 2 achterelkaar. Blij met vis nr. 2 van dit jaar! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 mei 2011 14:24:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Dat is een machtig mooie spiegel. Mooi donker gekleurd!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
zeker een mooie donkere spiegel gefeliciteerd met je mooie vangst. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
inderdaad een mooie donkere spiegel!!!
|
|
|
|
|
Naja zeg, de eerste vis geen reactie, terwijl ik dat juist een pracht van een vis vind. En deze is ook heel mooi, maar ik vind het een beetje een gedrongen varkentje. Kleur is mooi, bouw is minder. Zo zie je maar, smaken verschillen PS Bij het zien van mij aldaar, kwam deze vis reeds klaar. Zal niet lang duren voordat de paai aanvangt. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 mei 2011 18:40:45(UTC)
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-6-2010(UTC) Berichten: 39
|
Afgelopen 2 nachten in de achtertuin waarvan dit de twee kleinste zijn. Vanwege het kutweer geen foto van de eerste kunnen maken.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Achtertuin en waar mag dat dan wel zijn wat een luxe!! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-6-2010(UTC) Berichten: 39
|
Jerry schreef:Achtertuin en waar mag dat dan wel zijn wat een luxe!! Braillestraat, net voor het gedeelte waar het breder wordt. Ik had voor het mooie 2 huizen verder moeten wonen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Gister ook weer gevist.. na een goede periode nu helaas geen karpertje geland maar een brasem. Deze was wel weer heel netjes in de onderlip gehaakt, net als de andere vissen die ik eerder gevangen heb. M'n onderlijntjes werken dus zoals het hoort. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Gister avond rond kwart over 11 spiegeltje gevangen met mijn nieuw systeem voor dit water vroeg netjes in de onderlip. Fotos zijn van mijn mobiel gemaakt door een bekende controleur kwam even een babbeltje maken bam vol fluiter. Rond 12 uur mijn boeltje ingepakt de bliksem ging goed los jammer was veel vis op de stek volgende keer beter. Maar goed geen blank wat mijn systeem is komt nog op CF naar testen PS: Het zijn 3 foto's van de zelfde vis dit keer van meer kanten gefotografeerd! Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 mei 2011 13:32:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Zonde van je foto's jowan! mooie vis gevangen maar helaas geen goede foto's ervan hebben jammer man. Super dat je systeem wel goed werkt, ik ben wel benieuwd naar wat je verzonnen heb! Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 mei 2011 14:41:08(UTC)
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
hier nog 3 van afgelopen maandag 2x 10 kg plus en een guppie?? josvanpinxteren heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
|
@ Jowan: kijk aub gewoon naar de vis, want dit leid de aandacht helemaal van de vis af. Net of je er niks van wil weten. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-5-2011(UTC) Berichten: 13
|
ik moet toch wennen aan die pose van jowan..
word de trend voor de zomer denk ik.:^o
nu alleen nog scherpe foto's
verder mooie vissen.
ga vanavond ook nog een kleine sessie wagen. hoop hier morgen weer te schitteren. |
Groetjes Jeffrey |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@ coatednuts waneer de foto's beter zien kijk ik wel degelijk naar de vis alleen niet met mijn dikke hoofd met mijn ogen! Hou niet van foto's het is maar dat ik voor mijn paspoort en foto moet maken wat de vis betreft meestal zet ik hem terug! Genoeg vissen gevangen zonder mij zelf op de foto vind dat ik dit zelf moet weten of ik gezien wil worden of niet! Maar goed zo lang de vis niets heeft te lijden vind ik het wel prima zo. Wanneer mensen dit niet kunnen waarderen jammer mijn vangsten lijden hier niet onder maak wel bekend met wat voor rig ik hem gevangen heb praten wij over iets anders goed Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 mei 2011 17:56:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-5-2011(UTC) Berichten: 13
|
wat een fitty om een fototje.. haha |
Groetjes Jeffrey |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Jowan schreef: vind dat ik dit zelf moet weten of ik gezien wil worden of niet! Klopt helemaal Jowan en ik vind dat je erg goed bezig bent. Echter een topic over vangsten wordt over het algemeen bekeken door gebruikers die geinteresseerd zijn in foto's. Wanneer jij je foto's plaatst op dit forum dan wil je kennelijk ook gezien worden en vraag je natuurlijk wel een beetje om reacties. Deze kunnen positief zijn maar ook negatief... Persoonlijk vind ik je foto's ook niet best, maar je vangsten des te beter! Je haalt er meer uit meer als menig ander forum gebruiker! (incl. mijzelf) Kort samengevat; lekker belangrijk! |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 22-8-2010(UTC) Berichten: 32
|
Temmer schreef:Jowan schreef: vind dat ik dit zelf moet weten of ik gezien wil worden of niet! Klopt helemaal Jowan en ik vind dat je erg goed bezig bent. Echter een topic over vangsten wordt over het algemeen bekeken door gebruikers die geinteresseerd zijn in foto's. Wanneer jij je foto's plaatst op dit forum dan wil je kennelijk ook gezien worden en vraag je natuurlijk wel een beetje om reacties. Deze kunnen positief zijn maar ook negatief... Persoonlijk vind ik je foto's ook niet best, maar je vangsten des te beter! Je haalt er meer uit meer als menig ander forum gebruiker! (incl. mijzelf) Kort samengevat; lekker belangrijk! Ik sluit me aan bij Temmer. Maar met de huidige camera,s moet je toch wel een betere foto kunnen maken.. Ik heb nog geprobeerd om jowan,s foto,s te bewerken, maar het resultaat was nog steeds slecht Maar jowan, jij blijft ze vangen, ik sta al 3 nachten brasems en zeelten te meppen. succes met je hobby. en probeer iets meer aandacht aan je fotografie te besteden. Zie het als opbouwende kritiek. Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 mei 2011 19:32:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.