50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Hierbij aangeboden nog wat kleinmateriaal wat ik niet meer gebruik het gaat om het volgende. 2 Zakje helicopter running rig rubbers 10x light groen (ultimate) 10x donker groen (korda). 1 Zakje tail rubbers 8x groen 4x donker groen 9x light groen (fox). 1 Boilie naald + boor (schroefbaar achter in de boilie naald) RVS. 1 ACE ACE Strip Ease Stripper tool. Boilie naald + boor zijn gebruik de rest is nieuw gebruik het niet meer mag weg voor 5,50 inclusief verzendkosten of 5,- ophalen echte koopje Bewerkt door de gebruiker maandag 9 mei 2011 23:16:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Wie kan ik hiermee blij maken 5.50,- mag het weg inclusief verzendkosten wil er van af koopje mensen
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Jowan schreef:Wie kan ik hiermee blij maken 5.50,- mag het weg inclusief verzendkosten wil er van af koopje mensen Hoi Jowan, Ik neem het graag over. Graag opsturen. PM maar voor de afhandeling. Vr gr, Leen
|
|
|
|
|
Veel plezier met de spullen leen topic mag gesloten worden
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.