Een weekje in Frankrijk met de familie.
's-ochtends vroeg beginnen en rond de middag stoppen.
Totaal is uitgekomen op 20 :
- 15 karpers - eentje van zo'n 2 pond schat ik, maar had mijn keukenweegschaal niet meegenomen ;-) de rest tussen de 13 en 23 poond.
(starte de laatste dag met de teller op 16 en had me voorgenomen om de 20 te halen).
- 4 barbelen
- 1 brasem
Even leek het erop dat een brasem (zou de 2e zijn) de 20e was, maar "helaas" ontglipte deze net voor de kant. Gelukkig sloot ik de week af met een 13 ponder :-)
Btw, de runs waren perfect. Pats boem en gieren die baitrunner.. in een oogwenk heel veel meters lijn er vandoor.
Helaas enkele losschieters gehad. Bij een daarvan was de rig doormidden.. niet van het gewicht, alhoewel dat ook niet weinig leek, maar een riglijn schijnt niet helemaal tegen een (dwerg?) meerval aanval te kunnen.
Service van het "thuisfront" was uitstekend, want rond een uur of 10 kreeg ik de laatste dagen koffie met belegde stukken stokbrood.
PS: de kleine (onduidelijke) foto is van een meerval visje die het tijdelijke voor het eeuwige verwisselt had.
Foto's inmiddels geplaatst (zijn ze dus niet allemaal, want ik heb nog geen "vis-camera" , dus de familie-camera was niet altijd beschikbaar ;-) ).
PS2: ja, het vasthouden van de vis voor de camera is voor verbetering vatbaar.. komt wel..
Die grijze dat ben ik en die "lange" mijn zwager (die tijdens deze vakantie zowel zijn eerste karper als zijn eerste barbeel wist te scoren..:-) ).
En, ook niet onbelangrijk, de bollen (Creamy Coconut/Scopex/Secret Fish) van Bossche Bolies deden wat ze moesten doen :-)
Bewerkt door de gebruiker maandag 19 maart 2012 21:55:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: