50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Jah neem een rietje mee en blazen maar |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
timvanzanten schreef:Maar een oplossing die we nog even voor ons houden hea Jurgen inderdaad zal gauw het moment zijn om dat gerief dat ik je opstuurde te gebruiken hé haha |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik vis de laatste 2 weken heel simpel. Onderlijntje, 15cm soepel onderlijnmateriaal. De haak geknoopt zoals bij een chodrig, hair 4cm anderhalve RR boilie 18mm op de hair. Geen voerstrategie, gewoon instant vissen en als bijvoer een pvastring met max 5 a 6 boilies verdeeld in hele en halve een boilies. Ik kies voor een compact voerplekje omdat de ene vis al flink aast omdat deze al afgepaaid is, en de andere nog niet en daarom snel verzadigd is. Als je dan niet veel om je haakaas hebt liggen zullen ze waarschijnlijk sneller je haakaas opnemen . Misschien is te veel voeren wel de oorzaak dat je niets vangt... het kan namelijk nog alle kanten op in deze tijd. Het zal een questie van geduld zijn denk ik... ik vis waarschijnlijk op een redelijk makkelijk watertje. Maar misschien is een simpele manier van vissen juist wel de manier om een leuke vis te strikken. Zo kan je nog wel veel meer strategieen bedenken... Ik ben ook wel nieuwschierig naar die theorie van een "domme belg" Jurgen, 't zal vast super simpel zijn.. Bewerkt door de gebruiker maandag 9 mei 2011 00:16:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
haha, die Belg heeft geen theorie maar een antwoord! we houden dit alleen nog even stil omdat we aan het testen zijn ermee!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Misschien moet hij ze naam maar is vervangen voor The Carpwhisperer |
|
|
|
|
peter servais schreef:Misschien moet hij ze naam maar is vervangen voor The Carpwhisperer haha peter die is goed , mischien een boek schrijven met die titel dan maar haha , voor de mensen die zich afvragen waar blijft hij het halen , ik ben al van kleins af aan een 2de leven gaan leiden , het karpervisen is een leven appart bij me , in mijn gewone leven ben ik dan nog constant bezig met karpervissen , omdat ik een pietje precies ben en omdat ik op zoek ga naar oplossingen voor de raarste situatie's tijdens et vissen en natuurlijk na meer dan 20jaar karpervissen mag je gerust zijn dat je zoal wat rare situatie's of raar gedrag van de karpers hebt meegemaakt grtzz |
|
|
|
|
trouwens voor de blankers onder ons is er een goed alternatief koop je een magaziene en je blankt nooit meer haha :-" carpfigter heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
WAAR VERKOPEN ZE DAT TIJDSCHRIFT!?
ik wil die gratis korda sinkers die erbij zitten :-" |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
zo ga nu weer de volgende blank voorbereiden, als alles meezit ga ik nu aanstaande vrijdag mijn eerste nacht van dit jaar maken.......... Gewoon volhouden, eens komt mijn moment.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Mensen, er zijn zoveel boiliemerken die claimen wonderaas te hebben! ik zou die zeker kopen! haha
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
nog een tacktiek tegengekomen op het web:
Benodigdheden: -Föhn -stroomgenerator -plek waar karper zit
Uitwerking: 1 zet de generator aan 2 plug de föhn er op in 3 gooi de föhn tussen de karpers
en vangen zal je! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
mijn bol vangt goed mensen 17.50 de kilo en je blankt nooit meer
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Kan je weer nieuwe piepers kopen zeker? En is alles gelukt? Ben je tevreden met je nieuwe RVS beetmelders? Bewerkt door de gebruiker maandag 9 mei 2011 21:33:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
Morgen gaan we ze ophalen. vandaag onverwachte tegenslag
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2011(UTC) Berichten: 167
|
bedankt jongens ik was de laatste dagen veel aan het vissen weinig op CF maar ik heb alle reacties gelezen en bedankt allemaal. ben dus Cker niet de enige !! laterR |
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2011(UTC) Berichten: 167
|
Ja cker erwin gisteren een mooie schub van 17 pond. En vandaag nog niks maar ik blijf nog wel een paar uur. Greetz vanaf de waterkant |
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.