CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Vis je graag alleen of met met een maat ?
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
tegenwoordig ongeveer 50% alleen, het heeft allebei wel iets vind ik! |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Om toch even terug te komen op: alleen of met meerdere vissen. Vandaag ben ik voor het eerst, ja ja, alleen gaan vissen. Van 12:00uur tot 18:00uur. Opnieuw geen beet. Geen vismaat waar je tegen kan mopperen van het is niks.. Het is kl.te etc.. Het is toch raar. Om me bezif te houden heb ik maar wat onderlijntjes gemaakt. Ik ben blij dat we morgen met z'n tweeën weer aan de waterkant zitten. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Blijf je dan tot zondag zitten? Kom ik morgen effe langs na mijn frankrijk tip 21/28 mei kom je gezellig een weekend bij mij zitten op de fw
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Hee die Ron, Morgenvroeg zuiderplas, lange kant, smalle stuk. Dit om 05:30uur. Het zal wel morgenmiddag rond een uur of 4 worden. Helaas geen nachtvissen. zondag moederdag Tja dat hoort er ook bij, alhoewel ik vaderdag leuker vind. Leuk als je langs komt! Koffie staat klaar. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
Ron, leuk dat je gekomen bent! Bedankt voor je tips en surprise We hebben onze onderlijnen al ingekort. De zwaarte van het lood: daar zijn we het nog niet over eens. Ik zie je binnenkort. Het was weer een dagje met zijn tweeën, daar gaat mijn voorkeur toch wel naar uit. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
alleen of een maat maakt me eigenlijk niet zoveel uit |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
3 kwart van de periode die ik ga vissen alleen en anders met nen maat. grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
in 90% van de gevallen alleen... Wel toegeven dat er vaak vissers in de buurt zijn die ik ken... |
|
|
|
|
|
IK vind dat je de "vreugde" als je een karper vangt met iemand moet kunnen delen. Heb je een geweldige vakantie gehad en je kan dat niemand vertellen dan ... Of is dit appels met peren vergelijken. hi hi |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
ik heb altijd met een maat gevist!! maar hij lijkt steeds minder interesse te hebben.. ondertussen ook alleen gevist en gevangen. ik moet wel zeggen.. dat dat heel anders is! maar ook wel weer rustig en bij puur toeval kwam mn moeder ook ff kijken haha ja zekers me ma houd ook van vissen.. nja meer toekijken vind ze prachtig! anders had ik geen mooie foto's van me record vis!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Vis je graag alleen of met met een maat ?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.