10 ponder Lid sinds: 23-9-2009(UTC) Berichten: 53 Locatie: Harmelen
|
Goeiedag allen,
Ik ben Remco, 21 jaar en ik vis graag op karper. Elk vrij uurtje word benut.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op het forum Remco!
Ben je al lang bezig met karpervissen?
|
|
|
|
|
Ik vis nu zo'n 5 jaar op karper. Ik heb sinds kort ook mijn uitrusting echt compleet. Ook al heel wat mooie vissen gevangen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Stuur maar eens wat mooie foto's op zal ik zeggen! Voor de foto van de maand of foto album! En je kunt ze natuurlijk ook op het forum posten! Bij vangst vermeldingen! Ben benieuwd!
|
|
|
|
|
Ik heb een aantal mooie foto's opgestuurd.
|
|
|
|
|
Bedankt! Ik heb ze ontvangen! Ze zullen ergens aan het einde van de maand op de site worden geplaatst! Super!
Erwin
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 28-9-2009(UTC) Berichten: 1
|
Hallo ik ben Leroy heb altijd op brasem gevist daar ben ik mee gestopt vis sinds paar maanden weer op karper, veel leuker dan op brasem elke tijd dat ik vrij ben gebruik ik om een mooie karper te vangen.
|
Leroy van Zanten |
|
|
|
|
Welkom op het forum Leroy! Leuk dat je mee discusseerd. Hoop dat we veel van elkaar kunnen leren!
Erwin
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.