Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-5-2011(UTC) Berichten: 13
|
Afglopen vrijdag 22 pondjes. Daarna werd er massaal gepaaid en was het klaar. |
Groetjes Jeffrey |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Zo tezien een schub van het kanaal Jeff?? Lekker buikie! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-5-2011(UTC) Berichten: 13
|
Tim_Ellerman schreef:Zo tezien een schub van het kanaal Jeff?? Lekker buikie! Het kanaal? het hele westland is toch een groot kanaal? na een tip van jerry kwam deze al binnnen 5 min boven water. |
Groetjes Jeffrey |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Tja idd.. N heeeeeleeeee lange sloot is t ja kijkaaaaan,goeeie tip geweest dan! Beter! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Mijn vangst van gister avond gelukkig voor mij kwam en maatje even langs op dat moment bam vol fluiter rond kwart over 1 22 Pond spiegel. Gelijk mooiste vis van vorig & dit jaar blijft hier goed gaan. Goed bezig mannen hopelijk zijn de vangsten net zo goed bij jullie als voor mij. Voor de verandering 2 foto's van de zelfde vis @ stefan everts blijf alert op de uitkijk voor carp chick moet ik ook nog strikken bliss Bewerkt door de gebruiker zondag 8 mei 2011 13:05:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Jowan,
hele mooie spiegel.
Toch valt mij ook steeds je blik op. Er is absoluut niets mis mee, want je moet lekker doen wat je wilt en doet 128fs31818 Het lijkt er inderdaad op dat er iemand langsloop waar je naar kijkt. Toch zie ik op pagina 1 dat je ogen op de karper gericht staan en ik snap je dus wel dat je naar de karper kijkt. Het is wel grappig om te zien.
Ga lekker volle bak door met je visserij, want je loopt lekker deze maand!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
de karpers zijn me goed gezind dit jaar.... Mijn 3e dertiger, 36 pond, bleek een woeste schub die alles uit de kast haalde om maar niet in mijn net te eindigen. Hij zwom zich twee keer vast in een struik, maar ik wist godzijdank de vis, met wat pijn en moeite, los te krijgen. Mijn broek hangt nu te drogen Temmer heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Hele mooie schub hoor. Gaat lekker dan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wat een bak zeg beauty " maar ik wist godzijdank de vis, met wat pijn en moeite, los te krijgen " Zat je broek vast vol vast de reden dat je broek heeft moeten drogen bliss Bewerkt door de gebruiker zondag 8 mei 2011 14:30:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
THNX Jowan!
enne nee...., ik val op brasem :^o |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
potverdorie temmer wat kan die gene die jou foto's maakt mooie foto's maken zeg!! alles klopt gewoon |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
THNX Lodewijk. die fotograaf hoort bij mijn uitrusting...!:-" zonder gekheid, het wisselt wie ze maakt, ik vis graag alleen en ben overgeleverd aan andere vissers of de zelfontspanner op afstandsbediening. Ik heb een erg goede camera (Nikon D5000) en ik sla al mijn bestanden op als RAW. Ik kan derhalve op de computer nog zaken aanpassen die je ook op de camera kunt instellen... (witbalans, iso,) Hierdoor komt het eigenlijk niet vaak voor dat een foto mislukt. En bovenal veel foto's maken. Bewerkt door de gebruiker zondag 8 mei 2011 15:20:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
@ jowan
ik moet blijven lachen om je foto's lijkt echt net of er een ontzettend lekker vrouwtje langs loopt.En is het bij jou in de buurt kouder dan in de rest van nederland?
|
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
|
@Stefan Wolthuis Heel fijn dat ik je aan het lachen krijg beter als huilen toch maar goed zo kaal als een knikker muts is tegen vliegen. Denk al 6 a 8 bulten op mijn kop krijg niet eens de tijd fatsoenlijk mijn boilies op de hair ok. Hopelijk kom ik ooit nog en carpgirl tegen kijk ik recht in de camera glimmende ogen wenkbrauwen omhoog Bewerkt door de gebruiker zondag 8 mei 2011 16:42:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mooie vissen wederom heren! ik had er net ook weer eentje op 10 kilo op de korst. lekker weertje hoor!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 120
|
2e keer een nachtje gezeten 1 keer mis geslagen 1 om 3 uur snachts 15 pond, 1 toen ik aan het op ruimen was 16/5 pond gr djoerdi(vissen) djoerdi heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooie vissen iedereen!! Zeker die dikke bak van Temmer @Jowan, je hoeft niet cameraschuw te zijn hoor! Wees maar trots op die mooie vissen en laat een bigsmile zien! Ik had er vandaag ook weer 1tje. Toch wel lekker dat je vertrouwen begint te krijgen in je setup. Verder had ik 1 losser van een dikkere vis en diverse runs waarbij de vis zich blijkbaar los heeft weten te wurmen voordat ik de vis kon haken, er is dus nog genoeg ruimte voor verbetering. 50cm en ong 6 pondjes. Toch was het wel en knokkertje en liet ze zich niet zomaar binnen halen. Het was weer een lekker dagje zo! Bewerkt door de gebruiker zondag 8 mei 2011 22:51:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
45 ponder Je bent lid sinds:: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
opgepast voor de vin he! toch mooi karpertje in ieder geval de rest ook, mooie karpers allemaal |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.