25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Hallo, Was vandaag bij een plasje , ergens helemaal afgelegen maar nu wil ik daar wel vissen , maar ik weet niet of er karper zit. Hoe kan je dit nou te weten komen? Alleen door in het water te kijken of naar springende vis te kijken of is er ook wat aan het water te zien ? Bijvoorbeeld dat het mooi schoon is , of iets? Heb even een foto bijgevoegd van het water ;
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Is dit water aangesloten op een groter water of een sloot? Als dit een afgesloten watertje is lijkt de kans mij klein dat er karper zit. Is er een sloot die hierop aansluit dan is de kans weer een stuk groter. Karper komt bijna in elk water in Nederland voor maar ze kunnen niet vliegen of zich verplaatsen over land dus er moet een manier zijn waarop de vis in dat plasje terecht is gekomen.
Er kan natuurlijk ook karper uitgezet zijn, maar het lijkt me sterk dat ze dat doen in een klein afgesloten plasje.
Verder zou ik zeggen, maak een voerstekje en ga er is vissen. Dan merk je het vanzelf.
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
het is een afgesloten plasje , hoe zou het onstaan zijn?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
paar blikken mais erop en vissen!
|
|
|
|
|
Ja dat is zo , probleem is dat er meerkoetjes zwemmen en niet erg diep is geloof ik
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Volgens mij is het ook een erg helder plasje of niet?
Dan zou je de vissen kunnen spotten toch... verder zou ik Frank volgen.
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
over de vraag hoe karper er zou opgekomen zijn moet je niet ver zoeken , watervogels die eieren van vissen meebrengen , maar groot moet je ze alesins niet verwachten als je het mij vraagt ,ik zou er eerlijk gezegd niet veel tijd insteken grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Op een zonnige dag flink wat kattebrokken in het water mikken, polaroid bril en verrekijker mee
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
ik vis vaak op een water wat er vanuit deze hoek alleen twee keer zo lang lijkt en heb er toch al exemplaren van 13 kg gevangen. ligt natuurlijk aan je target en verwachtingen, persoonlijk heb ik liever 3 van 10 dan 1 van 20, maar dat is ieder z'n ding. Ik zou gewoon eens wat voeren (mais en wat boillies) en en er gewoon een dagje gaan zitten
|
|
|
|
|
ik verwacht er ook niet veel van hoor , wil alleen een keer vissen zonder snelwegen etc in de buurt en dat is dit goed voor.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
veel observeren of je leven ziet in het water en wat andre zegt is ook een goeden, daarnaast kan je ook brood meenemen |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 120
|
gewoon proberen |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.