CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Aas & voerstrategieën
»
Zelf boilies maken. Is dit rendabel en leuk?
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ben ook wel benieuwd het klopt tog dat de smaak veel beter in de boilie blijft, niet? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Wat ik begrepen heb is dat dat inderdaad zo is. Je hebt Stoomkokers met bv 3 schalen. d.w.z. dat je 3 keer zoveel boilies gelijktijdig klaar kunt stomen. Of misschien zie ik het verkeerd? Daarom vraag ik ook jullie hulp |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Toine schreef:ferenc schreef:Persoonlijk vind ik stomen 3x niks. Echter ben ik 1 van de weinige met deze mening.
Stomen tussen de 5 en 10 minuten moet voldoende zijn. Waarom niet ferenc? Boilies gaan plakken aan elkaar en er komen afdrukken van de kratten in. Ook ging het bij mij heel onregelmatig. Maar grote kans dat ik het toendertijd gewoon fout heb gedaan. Ben een voorstander van koken. En wat beter is?? Dat is nog in discussie. Heeft allebei zijn voor en nadelen.
|
|
|
|
|
Duidelijk ferenc. Ik ben benieuwd wat anderen vinden? |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Inprincipe moet je het gewoon zelf proberen, wat een ander ervan vind doet er niet toe?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Ik gebruikte altijd kuikenzaak (voor kippen) kost geen drol en het is met name gemalen mais. Het geeft een goed e grove struktuur aan de boilie
|
|
|
|
|
Om toch maar eens terug te komen op: is het rendabel en leuk? Leuk beslist. Maar je zoekt toch steeds weer middelen om het sneller te kunnen. Zo heb ik zo-even een vleesmolen besteld. Kost niet echt duur (40 euro) maar ik hoop dat het vlotter gaat dan met de spuit. Zo heb ik de frietpan even aan de kant gezet en daarvoor in de plaats gebruik ik een stomer. Allemaal om te proberen.. Als je alles bij elkaar optelt dan ben ik nu nog niet veel goedkoper uit maar het doen is de moeite waard. Toine heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
wat kost een stomer dan??? of kan het ook gewoon in zo'n stoompan? ( zo'n rieten ding ) |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk, € 34,94 bij bol.com. Maar ik zeg heel eerlijk: 2 keer is het goed gegaan en 1 keer fout. Ook daar moet ik nog mee om leren gaan. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 juni 2011 00:01:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Toine heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
misg kunnen vrouwtjes ermee overweg? haha
|
|
|
|
|
Dank u. Die zit. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Aas & voerstrategieën
»
Zelf boilies maken. Is dit rendabel en leuk?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.