CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Nachtviswedstrijd HV Ons Vermaak
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
HV Ons Vermaak uit kampen houdt op 10 en 11 juni een nachtviswedstrijd op het noorddiep (zit al VOL!!) Heb me kunnen opgeven hiervoor en zit bij de 30 koppels, maar nu vraag ik me af of er nog meer mensen zijn op carpfeeling die mee doen aan de wedstrijd. Ik hoor het wel |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
aan die wedstrijd niet,ik doe wel mee aan de nachtkoppelwedstrijd over 2 weken |
houdoe en bedankt |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
noord diep?? whehe hebben we 2 jaar geleden afgevist met de hengelsport hiero. aantal beste roofblij uitgekomen. en wat uitzet spiegeltjes wel een leuk water op zich!! succes en kom miss wel ff kijken ofzo |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Robbin
Ik doe zelf niet mee maar ga wel even kijken denk ik.
Gr. Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
jvs schreef:aan die wedstrijd niet,ik doe wel mee aan de nachtkoppelwedstrijd over 2 weken Waar JVS ? Zelf doe ik mee 13 t/m 16 mei in Den Bosch. Een koppelwedstrijd waar ik ontzettend veel zin in heb. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Toine schreef:jvs schreef:aan die wedstrijd niet,ik doe wel mee aan de nachtkoppelwedstrijd over 2 weken Waar JVS ? Zelf doe ik mee 13 t/m 16 mei in Den Bosch. Een koppelwedstrijd waar ik ontzettend veel zin in heb. ik doe mee in schijndel,gaat over 2 nachten,13-14mei en de 2de wedstrijd 15-16juli |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
jvs schreef:Toine schreef:jvs schreef:aan die wedstrijd niet,ik doe wel mee aan de nachtkoppelwedstrijd over 2 weken Waar JVS ? Zelf doe ik mee 13 t/m 16 mei in Den Bosch. Een koppelwedstrijd waar ik ontzettend veel zin in heb. ik doe mee in schijndel,gaat over 2 nachten,13-14mei en de 2de wedstrijd 15-16juli Oké, het had hetzelfde toernooi kunnen zijn! succes!! |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Nachtviswedstrijd HV Ons Vermaak
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.