40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Ik zou de volgende sessie eens een snowman willen proberen, ik vis met 24 mm grondbollen. Dus mijn vraag is welke diameter van pop-up ik best gebruik voor op een 24mm bol? Graag jullie mening hierover. grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Ik neem altijd een 20mm bol , en een 15mm pop up , daar haal ik dan de onderkant vanaf , en op de 20mm haal ik de bovenkant eraf, zodat die 2 kanten rechts zijn en zo passen ze goed op elkaar .
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
volgens mij moet je niet kijken naar de grote van de pop-up maar naar het drijfvermogen , gewoon je snowman goed uitbalanceren zodat ie staat te dansen onder water , beste manier om goed uit te balanceren is zodanig bijwerken zodat als je uw rig in de gootsteen gooit om te testen die niet in 1 zwik op de bodem staat maar geleidelijk aan naar de bodem gaat , natuurlijk niet te traag ook anders staat zelfs uw grondbol niet op de grond grtzz Bewerkt door de gebruiker zaterdag 30 april 2011 14:45:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Job Verweij schreef:Ik neem altijd een 20mm bol , en een 15mm pop up , daar haal ik dan de onderkant vanaf , en op de 20mm haal ik de bovenkant eraf, zodat die 2 kanten rechts zijn en zo passen ze goed op elkaar . Job, daar heb ik nog nooit aan gedacht. Zo simpel maar volgens mij wel effectief. Dank je |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Je kan ook prima half om half gebruiken halfe wafter met pop-up komt heel dicht bij bodum aas maar toch attractief & beweeglijk. Wafters + en nep maisje werkt ook zeer goed het aas drijft daardoor bijna boven je haak aas. Je kan op 1 van 3 hengels met (weet niet met hoeveel je vist) een opvallende pop-up presentatie gebruiken zeg maar kleurtjes die echt boven de kleur van je boilies uitspringen. Je kan kijken of iets wel of niet werkt. Veel succes laat ons even weten wat de resultaten zijn veel succes man PS: Vergeet niet bij half om half wafters + boilie het zaakje goed uit te balanceren ok! Bewerkt door de gebruiker zondag 1 mei 2011 13:39:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Thx voor de info allemaal, ga vanavond eens uitproberen. grtz |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
maakt het ook uit welke smaken je bij elkaar doet??
|
|
|
|
|
Gisteren voor de eerste keer de snowman geprobeerd, en van den eerste keer de goede verhouding. Heb met een 20mm grondbol en 12mm pop-up daarboven gevist en was ideaal, normaal vis ik met 24mm maar had nog een zak van 20mm liggen dus heb ik maar eerst met die geprobeerd. En zelf een beet op had Nog eens thx iedereen voor de tips e!! grtz @enzyme27: in de winkel hebben ze mij gezegd dat je mag mixen van smaken en kleuren naar eigen zin. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.