CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
plaats hier je record vis / mooiste vis
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
The_SH schreef:Lodewijk schreef:kan ook wel kloppen hoor heb die vis vorig jaar ook gezien ja is de nummer 2 / 3 van het water. Die andere vis, die Bommetje heet schommelt heel erg in gewicht en is de ene keer zwaarder dan deze en de andere keer lichter. Ik ben overigens klaar met het vissen op dat water. Er wordt zo gigantisch veel voer in gegooid en de concurrentie is gewoon niet leuk meer. Er lopen daar een aantal jongere jongens rond die gewoon in de gaten hebben wie waar voert en dan je stek even inpikken. Heb ik vorig jaar met een maat ook gehad. Voerplek gemaakt, gingen we vissen, ving ik onder andere bovenstaande vis voor de tweede keer. Dag daarna wilde mijn maat daar weer vissen zitten die jongens er opeens omdat ze wisten dat we de avond ervoor goed gevangen hadden en dat we door voerde. Beetje jammerlijk gedrag als je elkaar kent, dan ga je elkaar niet zo beconcurreren als je het mij vraagt en laat je ieder zn stekkie hebben. Die waterpartij is groot genoeg ervoor. ik neem aan dat we het nu over het grote stuk hebben bij de waterzuivering?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
The_SH schreef:@carppassion, ja 35 pond. Hoezo? Kennis van me had hem een maand daarvoor gevangen op 34 pond. Hier nog een foto, dan zie je zijn vorm beter. Een mooie vis maar dat blood aan je handen vindt ik minder Of is dat niet van die vis??
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Golfke, Dat is je mooiste omdat je hem overdag (bij daglicht) beter heb kunnen bekijken dan 's nachts. Op de foto's te zien is het de zelfde mooie vis Prachtbeest hoor trouwens! Gr. Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
thx is idd een van de mooiste van het water, sorry had het verkeerd begrepen! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ger heijnen schreef: Een mooie vis maar dat blood aan je handen vindt ik minder Of is dat niet van die vis??
Soms kan je er gewoon niets aan doen Ger Kieuwbloed kan ook door stress komen Maar het oogt niet zo mooi op de foto maar dat vind ik de taak van de fotograaf om dat af te spoelen verder een mooie vis Congrats |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
mmooie vissen dat bloed kan inderdaad soms gebeuren .. Ik zie duidelijk een groot net en een goede onthaakmat dus daar kan het niet an liggen.
|
|
|
|
|
ik bekijk net die foto is goed van die 35er en heb precies op dezelfde plek gezeten
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 96
|
Sorry voor de late reactie, ik zat inderdaad bij de waterzuivering.
Dat lijkt inderdaad op bloed, maar ik weet niet wat het was toen. Die vis was helemaal niet beschadigd, maar het was een beetje oranje achtig spul ofzo wat hij afscheidde. Als ik het me goed herinner kwam dat bij z'n kieuwen vandaan. Dat is hetgeen wat je ziet. Mij leek het niet op bloed, maar als je naar de foto kijkt lijkt dat wel zo. Dat is een opmerking die ik al vaker gehoord heb. Het zou ook wel bloed kunnen zijn hoor, maar zoals ik al zei het had een oranje achtige kleur
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
misschien was het een klein bloedinkje die doordat het vermengt is met wat slijm al flink verdunt is. Of een wondje in de bek waarvan het bloed door de kieuwopening naar buiten komt.
Is jammer, maar ze gaan er niet direct dood van, pas als ze echt leegbloeden.
Gebeurd wel is als een baars vangt die het haakje weer is geinhaaleerd heb. En dan als een gek gaat knokken aan je lijntje. Beschadigd hij ze eigen zo dat het al onbegonnen zaak is als je m binnen heb. Is altijd zo zonde.
Ik ga ervan uit dat de liefhebbers die hier op de site zitten altijd normaal en netjes met zo'n beest om gaan. Dat zie je gelukkig ook al vaak aan de manier hoe ze de vis vast houden. De liefhebber gaat in mijn ogen altijd uit respect voor de vis (omdat hij/zij de vis zo mooi vind) met de vis op de foto.
Gr. Peter |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-11-2010(UTC) Berichten: 41
|
Hier mijn mooiste schub en grootste spiegel, allebei vissen uit de IJssel!! Vr.gr, Remond |
|
|
|
|
|
En hier mijn mooiste spiegel (rijen), ook weer uit de IJssel! Groet, Remond |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
=d> prachtige vissen & fotos! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Prachtige vissen Raymond! Zo mooi heb ik ze op de IJssel niet gevangen!!
|
|
|
|
|
Het zijn zeker prachtig mooie vissen! Mooi ook die lange snor. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
Thanks mannen! Ben er ook super blij mee, vooral omdat ik ze ook nog in de IJssel heb gevangen! Dan hier ook nog maar een plaatje van m'n grootste schubkarper, wederom van de IJssel! Vr.gr, Remond Bewerkt door de gebruiker donderdag 28 april 2011 13:17:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
|
mooie vissen man de ijssel heeft geloof ik nog meer geheimen |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
gaf man!! Ik ga een keer met je mee zie ik al
|
|
|
|
|
Hahaha, aan de foto's te zien lijkt het of ik ze allemaal heel makkelijk heb weten te vangen maar het heeft letterlijk bloed, zweet en tranen gekost! Al die scherpe mosselen ook altijd....maar waar veel mosselen te vinden zijn zwemmen ook dikke (karper) 's!! Maareh Erwin, wie weet.... Gr, Remond |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Bam dat zijn zeer mooie vissen man beetje jammer met je voet op de foto Jemig zeg beste sneetje. Kan niet goed tegen wondjes maag was even blokje om niet op gerekend Bewerkt door de gebruiker donderdag 28 april 2011 14:11:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
plaats hier je record vis / mooiste vis
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.