45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Davey Remmig schreef:jorden, zijn dit misschien geen lijn zwemmers i.p.v aanbeten|?> neen, zijn degelijk aanbeten. vis met flying backlead, dus lijnzwemmers zijn het niet, maar overdag zijn ze zowiezo heel schuw en voorzichtig op men thuiswater, iemand een voorstellen voor rigs in deze situatie? back at topic: net terug gekomen van een nachtsessie. resultaat : 1 karper van 4kg, die vol zat met kuit. net in de nacht van de paai gaan vissen, anders zouden de vangsten hoger geweest zijn. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
het is dus aankomend weekend maandag hoor je meer |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
In de bus.vanaf fc zwolle... Wat een balle scheids die blom. (lodewijk... Liep jij toevallig ook in de corteo? Dan liep je volgens mij iets voor me ) Forza zwolle WORDT KAMPIOEN! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 22 april 2011 23:56:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik liep indd mee robbin. had een zwolle shirt aan met nr 23 op de rug.
maar even on topic, voel me kut ga pitten ajuus |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Nu voor de 10e dag op rij strontverkouden voel me dus klote maar morgenavond en nacht weer lekker vissen Een nacht in de buitenlucht zal me goed doen. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-10-2010(UTC) Berichten: 144
|
ik heb gvd hetzelfde probleem patrick, vannacht ook maar eens boven het dampige vochtige gras gaan pitten.
beterschap voor alle snotteraars!
|
|
|
|
|
net wakker stem finaal weg geschreeuwd gisteren lang leve het toetsenbord |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Je bent lid sinds:: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Jorden schreef:Davey Remmig schreef:jorden, zijn dit misschien geen lijn zwemmers i.p.v aanbeten|?> neen, zijn degelijk aanbeten. vis met flying backlead, dus lijnzwemmers zijn het niet, maar overdag zijn ze zowiezo heel schuw en voorzichtig op men thuiswater, iemand een voorstellen voor rigs in deze situatie? back at topic: net terug gekomen van een nachtsessie. resultaat : 1 karper van 4kg, die vol zat met kuit. net in de nacht van de paai gaan vissen, anders zouden de vangsten hoger geweest zijn. okee, misschien een kortere rig, of met de chod vissen? |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
tantrumsmi tantrumsmi tantrumsmi Klote auto's ook altijd nu de auto van mijn vriendin weg gebracht Deze liep heet tot koken in het koelvloeistof tank Ik hoop de thermostaat de Fan slaat af en toe aan maar niet lang gebruikt ook geen koelvloeistof of geeft witte rook monteur denkt de koppakking (uiteraard) |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
zwaar teleurgesteld in de gemeente leeuwarden!!!! met de naderende wedstrijd voor zwolle tegen cambuur mag zwolle geen supporters mee nemen naar dat friesse dorp!!
bah afhakken van nederland dat friesland en in zee duwen!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
man man, wat ben je een fantiekeling in dat voetbal zeg! dat supporters uit Zwolle geweigert worden, zullen de heren wel zelf hebben veroorzaakt. Heel weinig van hun beseffen dat voetbal nog steeds een spelletje is en er geen levens van af hangen!
|
|
|
|
|
tsja tim kan het niet helpen heb 2 passie's en dat is vissen en voetbal |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
beetje laat maar. Ajax word kampioen!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
matszj schreef:beetje laat maar. Ajax word kampioen! Eh... NOT Twente |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
|
zwolle ook trouwens |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mijn humeur van de dag is geweldig want over een week zit ik lekker aan de vossenmeren
|
|
|
|
45 ponder Je bent lid sinds:: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
lekker weekend zeg, vrijdag wezen pennen gister een nacht gemaakt en nu live aan de waterkant voor nog 1 nachtje stand van dit nachtje is nog nul mja wat niet is kan nog komen! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Zo mijn Ford naar de garage brengen voor een grote beurd en apk keuring,zal weer schrikken worden van de kosten..... Hoop dat het meevalt en dat hij vandaag klaar is,dan kan ik morgen vissen..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-6-2010(UTC) Berichten: 39
|
steef zenden schreef:Zo mijn Ford naar de garage brengen voor een grote beurd en apk keuring,zal weer schrikken worden van de kosten..... Hoop dat het meevalt en dat hij vandaag klaar is,dan kan ik morgen vissen..... Waar wil je gaan vissen steef?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Het is heerlijk in de hoek!! Lkkr aan de waterkant!! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.