35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
ja lekker he ff een plakje kaas erbij op en smullen maar net bij de laatste hap de hengel krom en het plaatje is compleet haha |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
pff, vandaag maar 1 schub gevangen van 3kg... nu is het misschien TE warm... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
[img][/img]Vanmorgen lekker om 6 uur naar de waterland Set rustig mijn spullen neer Zie ik aan de over kant 2 kapers springen Gooi ik mijn hengels in wat al snel een. 20 opmeer schip op legers Mijn dag kan in ieder geval niet meer stuk
Foto komt nog
Iedereen un fijne dag en vang plezier toe gewenst
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 7
|
De karpers zijn helemaal los deze week. Maandag 10, dinsdag 10 en vrijdag 22 april 17 gevangen in een kanaal. veel met een dikke buik vol kuit. Heb die 17 gevangen in 5 uur, bizar gewoon. dit op een kanaal in de flevopolder. zijn er meer mensen met deze ervaring? ik vis met tuigernoten. De zwaarste was 19 pond. ik mag met 3 hengels vissen, maar niet gedaan werd helemaal gek, dubbele runs enz. 1 hengel toen op een plek gelegd waar ik weinig van verwachtte, klopte ook met die 3 gevangen en 14 met de andere hengel. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 april 2011 18:45:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
dat zijn opmerkelijke resultaten. Dat ga ik niet halen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Dat zijn inderdaad beste aantallen, gaat mij ook niet lukken Morgen weer eens een nacht zitten. |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
had er vannacht/vanmorgen weer 5 te pakken de andere 2 waren een klein spiegeltje van 12pondjes en een schubje ook van 12 pondjes ongeveer. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
een paar mooie droom sessies Bert..... Zaten er ook mooie grote karpers bij.......... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Vannacht heerlijk wezen vissen! Resultaat, 1 schub van 11,8 kilo en mn maat had er 1 van 8 kilo. Volgende week terug om hun grotere familieleden te vangen Foto's volgen later,staat op de camera van mn maat! Morgenochtend en/of avond ff pennen/korsten.. Kijken of ze trek hebben! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
netjes Tim..... ben benieuwd naar de foto's........ |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Vrijdagmiddag na werktijd gaan zitten Vrijdagnacht een bekende schub van 33 pond en rond 7:30 de 2de schub van 32 pond Kijken wat de nacht en ochtend nog brengt |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
Ik en me maatje zijn ook net terug van 3 nachten. 7 mooie vissen gevangen met zijn 2e waarvan dit de 2 grootste waren. 18,7 kg en 16 kg. peter van welij heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
zo zeg dat wel zeker mooie vissen peter. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
zo, staan weer aantal mooie op! vandaag gewerkt en ben 's avonds even met de pen weg geweest en heb er weer eens 1 op de pen ik zal hem eens plaatsen, niet groot maar hij was lekker sterk! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Vrijdagmiddag na werktijd gaan zitten Vrijdagnacht een bekende schub van 33 pond en rond 7:30 de 2de schub van 32 pond Kijken wat de nacht en ochtend nog brengt vang gewoon net weer een 33er Klote winkels zijn dicht kan geen staatslot kopen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
zeer netjes ron! succes nog!
tja helaas dan maar geen staatslot toch! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Lekker dan Ron! Super toch! Kreeg net n bericht van mn maat.. was op n ander water ff snel n nachtje geweest met n andere maat van m. 4 vissen. 31,23,21 en 14 pond. Die gaat dus ook lekker hahaha! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
giteravond nog ff een paar uurtjes met jeroen luppe zitten... Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.