35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
whahaha RKC KAMPIOEN!!! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hey stefan KAPPEN ik ga kapot van de zenuwen man man man man nog anderhalf uur tot de aftrap!! voor de thuis blijvers en die het interresant vinden, het is live op eredivisie |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
net bevestiging gehad dat mijn frankrijktrip geboekt is, heel leuk bericht na een waanzinnig drukke werkdag Grtz
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk schreef:hey stefan KAPPEN ik ga kapot van de zenuwen man man man man nog anderhalf uur tot de aftrap!! voor de thuis blijvers en die het interresant vinden, het is live op eredivisie Knappe overwinning Lodewijk! Ben je een echte fan van Zwolle? |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee de volle winst!!!! heerlijk!! alleen jammer dat boer geschorst is...... wildschut de held van de avond en toch vond ik onze reserve doelman niet verkeerd keepen.... zag hem voor het eerst dit seizoen. enne toine ik ben een echte zwolle supporter!! geen thuis wedstrijd gemist nog dit seizoen. ik sta zeker op de tribune vrijdag me longen uit het lijf te schreeuwen haha forza zwolluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh die schaal is van ons!!! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 19 april 2011 01:03:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hey een kakkie zegt ook wat |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
yes heb de 2000 bereikt, ben nu een 50ponder................. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
steef zenden schreef:yes heb de 2000 bereikt, ben nu een 50ponder................. haha, proficiat ;p |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Net alles voorbereid voor komende nachtsessies. 2 weken geleden heel wss men target gelost (een vis van 24kg), hopelijk is hij blijven rondhangen op men voerplek! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Jorden schreef:Net alles voorbereid voor komende nachtsessies. 2 weken geleden heel wss men target gelost (een vis van 24kg), hopelijk is hij blijven rondhangen op men voerplek! succes jorden, pff wil ook gaan mja... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Ik ga denk maandag even vissen |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk schreef:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee de volle winst!!!! heerlijk!! alleen jammer dat boer geschorst is...... wildschut de held van de avond en toch vond ik onze reserve doelman niet verkeerd keepen.... zag hem voor het eerst dit seizoen. enne toine ik ben een echte zwolle supporter!! geen thuis wedstrijd gemist nog dit seizoen. ik sta zeker op de tribune vrijdag me longen uit het lijf te schreeuwen haha forza zwolluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh die schaal is van ons!!! moet je s vragen aan diederik boer waar zn pinkie is |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
SUPER!!
Morgen laatste dag bij me huidige werk daarna weekkie vrij en daarna lekker me nieuwe werk!!! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
vandaag weer een blank jammer genoeg. heeel veel aanbeten gehad, maar nooit niet volledig gaan. heb men onderlijnen al verkort, altijd vissen met nieuwe scherpe haken. zit met men handen in het haar. heb al veel vis gemist nu.. |
|
|
|
|
jorden, zijn dit misschien geen lijn zwemmers i.p.v aanbeten|?> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sta stijf van de zenuwen vanavond zwolle-rkc als we winnen zijn we zo goed als kampioen |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
fieuw, nog eens gaan vissen, was al bijna 2 weken geleden (a) hopelijk geen blank met dit weer! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.