5 ponder Lid sinds: 4-4-2011(UTC) Berichten: 24
|
hey, ik ben gregory, ik ben van roeselare-rumbeke, ik karper al 5jaar en weet nog weining en heb altijd tips nodig sinds 2jaar geleden heb ik echt de smaak te pakken om ieder weekend te karperen, en heb veel geluk want me vriendin is van vorig jaar ook beginen karperen proficiat aan de moderators voor deze mooie site te maken. en de gebruikers die het hier leuk houden. Mvg Gregory en Yasmine.... nutjee heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Gregory en Yasmine op Carpfeeling! Heb je vragen, stel ze gerust in de door ons aangewezen topics!
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:Welkom Gregory en Yasmine op Carpfeeling! Heb je vragen, stel ze gerust in de door ons aangewezen topics! okéé danku
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Welkom!! Z'n vriendin zoek ik nou ook |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-4-2011(UTC) Berichten: 37
|
Welkom op het forum, Waar heb je die vriendin dan gezocht is wel ideaal./...
|
"Many men go fishing all of their lives without knowing it is not fish they are after.” |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
ruudje238 schreef:Welkom op het forum, Waar heb je die vriendin dan gezocht is wel ideaal./...
Haha gewoon van uit me school geweest ze ging altijd mee en ik ging eens naar meulebeke waar het stikt van de karpers van 7 a 8 kilo en ik zij de 3de karper run is voor jou en dan leerde ik haar drillen en ze was meteen verkocht. en ze zij ik wil ook beginnen vissen. ik zij dan. geen probleem je krijgt me jrc stokken ik koop dan daiwai's voorme mvg
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op CarpFeeling Gregory
Bedankt voor je complimentje en ik wens je heel erg veel plezier hier.
Gr. Erwim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Welkom jullie 2 hier bij carpfeeling..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Gregory en Yasmine, welkom op CarpFeeling!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Gregory en Yasmine welkom op deze leuke, leerzame en interactieve site en dat we veel van je mogen lezen en zien. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom op CF gregory! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
welkom en veel (karper) plezier
|
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2011(UTC) Berichten: 40
|
Welkom Gregory!
Groet, Gert
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Gregory en Yasmine Welkom op het forum
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
welkom!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Welkom Gregory en Yasmine!
Gregory leuk dat je je vriendin ook enthousiast heb weten te maken voor het vissen, Dit is lekker makkelijk en gezellig tegelijk.
Allebei veel plezier hier op de site! Hopelijk leren we veel van elkaar.
(ik probeer namelijk ook me vriendin enthousiast te maken) maar die vind vissen nog steeds vies hahaha |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.