10 ponder Lid sinds: 13-4-2011(UTC) Berichten: 84
|
ronald kingma schreef:Raymond, veel plezier hier op het forum en dat we veel van elkaar kunnen leren, nogmaals welkom latenw e het hopen he denk alleen dat ik meer van jullie kan leren dan anders om want ben er al lange tijd uit geweest... zag net nog jelly baits of zoiets... nou ik ken alleen de badparels en die zijn niet voor het vissen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Welcome @ CF Raymond! Er valt zat te leren hier.. je bent hier precies op de goede plek! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Tim_Ellerman schreef:Welcome @ CF Raymond! Er valt zat te leren hier.. je bent hier precies op de goede plek! dat zeiden ze op karperwerld oo, maar daar was ik gauw klaar mee wat een kleuters lopen daar.. Maak je 1 fout wordt je gelijk belaagd en als je net als ik wat goedkoper spul heb hoor je er niet bij... maar het gaat er toch om of je vis vangt of niet
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Dan zit je hier wel goed denk ik, hier gaat het heel vriendschappelijk. Er heerst hier wel een gezellige sfeer.
Komt erg bekent voor wat je over KW beschrijft. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2011(UTC) Berichten: 40
|
Welkom Raymond!
Groet, Gert
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Raymond op Carpfeeling!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Nou Raymond,dan zit je hier goed hoor! carpfeeling is voor iedereen,en hier heeft iedereen respect voor elkaar. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Tim_Ellerman schreef:Nou Raymond,dan zit je hier goed hoor! carpfeeling is voor iedereen,en hier heeft iedereen respect voor elkaar. laten we het hopen wordt zo en zo al door meer mensen welkom geheten dan op karperwereld.... dus dat is een goed begin...
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
|
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
|
dank jullie wel voor de verwelkomingen
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 32
|
welkom op het forum en dat we veel van elkaar kunnen leren
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.