10 ponder Lid sinds: 13-4-2011(UTC) Berichten: 84
|
Hallo, Zoals gebruikelijk op forums is het normaal om je even voor te stellen dus bij deze dan maar: Ik ben Raymond ben 31 jaar woonachtig in de buurt van delft. Woon al geruime tijd samen en heb geen kids of verplichtingen althans... tot op zekere hoogtes . Verder vis ik al vanaf me 5e jaar met pap's en vanaf rond me 11e lekker alleen en met vrienden op van alles en nog wat. Zelf heb ik nog een periode gehad vanaf rond me 13e tot me 18e dat ik vrij veel op karper heb gezeten en ook leuke resultaten heb geboekt. Alleen door toedoen van het vrouwelijke geslacht en alles en het uitgaan en dat soort ongein werd het minder en minder. Dus de keren dat ik nog ging vissen was 1x per maand en als ik geluk had 2x per maand. Tot dat ik alles verkocht heb en weggegeven en er klaar mee was (ik weet het zonde maar soms doe je rare dingen). Nu ben ik 2 jaar geleden weer door het virus aangestoken en richt me nu echt alleen op karper. Dus je kent het wel wat hengeltjes halen en gaan, maar bij die hengels kwamen ook een rodpod, onthaakmat, stoeltje, stretcher, tent, voerboot en voor je het weet heb je weer een kelderbox vol met spullen staan Al met al wil ik dus zeker weer goed gaan vissen en vangen en zeker dit jaar, want loop nu nog te klungelen met de technieken en spullen die er te krijgen zijn die in mijn ouwe visdagen niet bestonden. Dus mocht iemand mij willen helpen met advies of eens een dagje ergens willen gaan vissen omgeving delft laat het me maar weten. Heb alleen geen auto maar een bijdrage in benzine is het minste wat ik kan doen Maar goed ik ga het forum is bekijken en uit pluizen op nieuwe technieken en weet ik het wat. Mazzel!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling!
Misschien dat je nog een aantal tips voor ons heb uit de tijd dat je op karper gevist heb. Hopelijk leer je hier het een en ander en kom je weer tot mooie vangsten! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-4-2011(UTC) Berichten: 37
|
Goedemiddag, Welkom op het carpFeeling! Misschien kun je ons nog wel oude tips geven die in de vergetenheid zijn geraakt, maar misschien wel juist heel effectief zijn En verder een goede vangst gewenst en veel plezier op het forum ofc |
"Many men go fishing all of their lives without knowing it is not fish they are after.” |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Welkom op CarpFeeling Raymond!
|
|
|
|
|
Er zijn zat tips die je kan gebruiken, zo 1 is gewoon met aardappel vissen want vele zijn die vergeten of je aas met stroop bedekken wat goedkoper is dan die dingen die ze nu hebben.. of het oude roggebrood/ontbijtkoek met honing.. en mocht je aasballen maken van wat voer gebruik dan eens geen water maar gewoon lekker bier en nog 1 tip voor de jongste onder ons.... gooi eens geen kilo's boilies in het water, maar houdt het beperkt zodat de karper moet blijven azen en niet zijn buik vol eet in 1x en dan niks meer doet.. en bedankt voor de welkoms berichten Bewerkt door de gebruiker woensdag 13 april 2011 15:57:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
welgekomen ! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Welkom je gaat hier vast een hoop opsteken om je visserij een update te geven. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
bedankt voor de reacties en laten we idd hopen dat ik hier nog wat kan leren, denk het haast wel want ben er lange tijd uit geweest dus kom maar op me de tips en triks om die 30 ponder te pakken of groter
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom op het forum Raymond, veel plezier hier! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
welkom kerel op cf(vissen) |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
bedankt allemaal voor het welkom heten, zie trouwens dat er niet veel mensen zijn uit mijn buurt
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Raymond
Heel erg veel plezier hier en dat we maar veel van elkaar kunnen leren!
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
welkom op cf en veel (vissen) plezier
|
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Raymond, veel plezier hier op het forum en dat we veel van elkaar kunnen leren, nogmaals welkom |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.