5 ponder Lid sinds: 9-4-2011(UTC) Berichten: 37
|
Goedemiddag carpFeeling forum gebruikers. ik zou me even willen voorstellen zodat jullie weten wie deze "gek" is Ik ben Ruud, woonachtig in het midden van limburg, ik studeer nog en voor de hobby gooi ik af en toe wel eens een hengeltje in, Ik vis op karper maar zo nu en dan ook op roof en witvis, ik ben op dit forum gekomen door het programma carpMaps, wat trouwens een leuke en handige applicatie is. En verder maak ik soms wat website en heb natuurlijk ook een eigen waar je een kijkje aan kan wagen, hieraan wordt wel nog iets aan gewerkt qua functionaliteiten etc maarja school vergt ook tijd... hier de link: Fishing Team Silvrants
|
"Many men go fishing all of their lives without knowing it is not fish they are after.” |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Ruud op Carpfeeling! Je site begint al aardig vorm te krijgen! ziet er netjes uit hoor.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op CarpFeeling Ruud! Heel erg veel plezier hier.
Dat maken van websites doe je puur hobbie matig?
Gr. Erwin
|
|
|
|
|
Uhm ja en nee, Ik maak vaker websites om bepaalde dingen of een zoals nu een nieuwe programmeer taal te leren , want ik studeer momenteel software engineering en zodoende maak ik wat website voor het plezier maar wel meestal met een uitdaging erachter zodat ik er iets van opsteek.
Ps , nog een kleine medeling het bijwerken van het profiel werkt niet 100% in firefox omdat deze het isq nummer auto invult:S en dan maak ik dat tekstvak leeg en dan zegt ie geen geldig icq nummer heeft, zelfde gaat voor het wachtwoord. |
"Many men go fishing all of their lives without knowing it is not fish they are after.” |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|