5 ponder Lid sinds: 9-4-2011(UTC) Berichten: 37
|
Goedemiddag carpFeeling forum gebruikers. ik zou me even willen voorstellen zodat jullie weten wie deze "gek" is Ik ben Ruud, woonachtig in het midden van limburg, ik studeer nog en voor de hobby gooi ik af en toe wel eens een hengeltje in, Ik vis op karper maar zo nu en dan ook op roof en witvis, ik ben op dit forum gekomen door het programma carpMaps, wat trouwens een leuke en handige applicatie is. En verder maak ik soms wat website en heb natuurlijk ook een eigen waar je een kijkje aan kan wagen, hieraan wordt wel nog iets aan gewerkt qua functionaliteiten etc maarja school vergt ook tijd... hier de link: Fishing Team Silvrants
|
"Many men go fishing all of their lives without knowing it is not fish they are after.” |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Ruud op Carpfeeling! Je site begint al aardig vorm te krijgen! ziet er netjes uit hoor.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op CarpFeeling Ruud! Heel erg veel plezier hier.
Dat maken van websites doe je puur hobbie matig?
Gr. Erwin
|
|
|
|
|
Uhm ja en nee, Ik maak vaker websites om bepaalde dingen of een zoals nu een nieuwe programmeer taal te leren , want ik studeer momenteel software engineering en zodoende maak ik wat website voor het plezier maar wel meestal met een uitdaging erachter zodat ik er iets van opsteek.
Ps , nog een kleine medeling het bijwerken van het profiel werkt niet 100% in firefox omdat deze het isq nummer auto invult:S en dan maak ik dat tekstvak leeg en dan zegt ie geen geldig icq nummer heeft, zelfde gaat voor het wachtwoord. |
"Many men go fishing all of their lives without knowing it is not fish they are after.” |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
|
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ruud welkom op deze mooie en interactieve site, we hopen veel van je te lezen. (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
|
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Welkom op CarpFeeling Ruud! Ik ga zo ook eens even een kijkje op je site nemen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Welcome @ CarpFeeling Ruud! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
Goedeavond iedereen, ik wil even zeggen iedereen bedankt voor het warme welkom! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2011(UTC) Berichten: 40
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.