50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Eentje die in ontkenning is wave12 wave12 |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Bekijkt berichten in topic: 1.525
|
whahahahahahaha Ron.. Ouwe boef hahahaha morgen zitten Ik en Jerry in de hoek Steef.. Dus als je zin en tijd hebt Altijd leuk n mini cf meeting haha. Bewerkt door de gebruiker donderdag 7 april 2011 17:36:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-10-2010(UTC) Berichten: 144
|
tatatata ja hoor vandaag word mijn jongste zoon 6 jaar ,morgen kinderfeest dus de hele dag naar een kinderparadijs en zondag de hele familie over de vloer. vissen zit er dit weekend dus niet in iedereen die wel de kans heeft om er op uit te trekken alvast een goede vangst(vissen)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-9-2009(UTC) Berichten: 127
Bedankjes: 1 keer
|
just_cuz_1 just_cuz_1 Vanacht vertrekken we richting Frankrijk voor een weekje Maveline(vissen)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Gefeliciteerd pascal
Net gecontroleerd en tim ellerman is zwaar illegaal bezig!!Vissen zonder de juiste verguning
Gr jerry |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Hoe krijgen die karpervissers een reputatie? Nou simpel zo dus
Foei Timmy wink |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
indd en dat als crew lid kan niet hoor |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Heb je voor de hoek nou ook al een aparte vergunning nodig tim en jerry..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Ja voor heel de hoek 1 vergunning maar geen vispas |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
paasvakantie! nog nooit zon stom begin gehad van de vakantie... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Bekijkt berichten in topic: 1.525
|
hahaha tja,ik wist niet eens dat je die aparte vergunning daar echt moest hebben. Nja dat weten we nu dus.
Dus ja Steef.. Voor 5 euro in t jaar mag je daar met 2 hengels vissen.
Binnekort maar ff halen dus. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Waar kan je die dan halen.....tim.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
Prins hendrikstraat bij het deelgemeebte kantoor |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
pff ff pauze... net 2droogrekjes gemaakt voor mn boilies, enkele spuitmonden voor mn zelfgemaakte deegspuit... nu een kilo 10mm boilies rollen, wat een werk zeg jawsmiley gelukkig hierna ook 16mm boilies rollen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
opstaan wanneer de zon net opkomt, zaalig nu zou mn dag nog beter zijn als ik een mooie karper vang he |
|
|
|
|
Het is heerlijk visweer en ik moet weer werken.... Heb net de weersverwachting voor woensdag bekeken, want da. wil ik vissen voorspellen ze regen |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
net het besluit genomen om deze zomer eens een grote sessie in frankrijk te ondernemen. nu enkele andere gekken zoeken die het 2 weken vol kunnen houden met mij :-"
Grtz
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
wezen kijken bij 2 vrienden. ff onderlintje gemaakt. gekrimt. ff dopen in t water. en ja wat denk je? schuif ik weer onder uit. blackberry waarschijnlijk naar de knopen.. dan heb je nog 22 maanden ofzo te gaan met een abo. toch maar gaan twijfelen om al me hengel spullen te verkopen. alleen maar pech
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
helaas niet kunnen vissen. Mijn dochter is 4 geworden dus heel het weekend visite gehad. |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Vandaag helaas ni kunnen gaan vissen, maar gezellig barbeque gedaan bij vrienden. En verbrande kop aan overgehouden grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.