CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Maar het feit dat weinig mensen de stiff gebruiken is dus eigenlijk omdat hij op de palm test niet altijd even goed presteert. Ik denk dat we hem de volgende keer maar eens een kans moeten geven voor de cam. Kijken hoe hij het onderwater doet!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Vis nooit met stiff rigs kort geleden een 2e hands rig box besteld hier zat 1 stiff rigje tussen. Tijdens de hand palm test draait de haak direct al bij de ringvinger dit heb ik niet verwacht schrok hier best wel van. Gelukkig niet doorgetrokken anders de rigje in mijn vinger gehad. Zie foto wat ik heb gekregen weet niet wat ik hier van moet denken Bewerkt door de gebruiker donderdag 7 april 2011 12:05:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Erwin schreef:Maar het feit dat weinig mensen de stiff gebruiken is dus eigenlijk omdat hij op de palm test niet altijd even goed presteert. Ik denk dat we hem de volgende keer maar eens een kans moeten geven voor de cam. Kijken hoe hij het onderwater doet! Als je zorgt dat de haakpunt al naar beneden hang dmv een loodje dan hoeft ie niet te draaien. Ala kd rig eigelijk.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.