CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Stop met geven aan goede doelen
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Voor mij is het gedaan ,ik stop met geven !!
Na me een bult verschoten te hebben van die ontslagpremie van Amnestie I nternational voorzitster ben ik eens verder gaan uitpluizen .Bij haar vertrek als secretaris-generaal van de mensenrechtenorganisatie Amnesty International streek Irene Khan een premie van een dikke 600.000 euro op. Haar plaatsvervangster kreeg 360.000 euro. De betaling van de hoge bedragen maakte deel uit van een geheime deal die nu pas uitlekte. Hieronder nog een pak " dieven" die zichzelf blijkbaar als een " GOED DOEL" beschouwen !!!!!!
Hieronder vinden jullie een lijstje met bestuurders van "Goede Doelen", zoals dat heet en hun daarbij passende jaarsalarissen ! Ik hoop van harte dat de bestuurders op jullie broodnodige gulle giften kunnen blijven rekenen !
Verder scrollen !!!!!
Daarbij nog extra legale voordelen (reizen, leaseauto) !
Instelling Naam Salaris in ¤ Unicef Henk Franken 371.459 Rode Kruis Cees Breederveld 198.000 Hartstichting Hans Stam 181.119 Nierstichting Paul Beerkens 177.249 Kerk in actie Haaije Feenstra 176.000 KWF Kankerbestrijding Ton Hanselaar 175.135 Artsen zonder Grenzen Hans van de Weerd 174.000 Prins Bernard cult. fonds Adriana Esmeijer 160.400 Natuurmonumenten Jan Jaap de Graeff 154.000 Plan Nederland Tjipke Bergsma 136.000 Wereld Natuur Fonds Johan van de Gronden 129.498 Cordaid René Grotenhuis 128.514 Greenpeace Liesbeth van Tongeren 126.901 Woord en Daad Jan Lock 125.361 Astma fonds Michael Rutgers 125.000 Zonnebloem Marijke van Eck 122.416 Terres des Hommes Ron van Huizen 117.440 Amnesty Eduard Nazarski 115.955 Oxfam/Novib Farah Karimi 115.769 SOS Kinderdorp Albert Jaap van Santbrink 103.164 Cliniclowns Nederland Hans Geels 94.577 Liliane fonds Kees van den Broek 92.016 War Child Mark Vogt 87.600 Leger des Heils geen jaarverslag Reumafonds geen jaarverslag
Tja, hier wordt je toch even stil van. Denk maar eens "nuchter" over na !! De "bazen" zien zichzelf blijkbaar als een goed doel....
TOCH MAAR DOORSTUREN AAN JE VRIENDEN!
MAAK OOK EEN EIND AAN DEZE "BEDELCULTUUR" !!
Besteed je geld aan dingen voor later, als de pensioenpotten leeg zijn..
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik geef nooit aan goeie doelen betaal al zat ziekenfonds!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik weet nog wel een goed doel, ik zal je mijn rekeningnummer wel geven..........:-" :-" |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
Gvd geef ik net 1 euro aan de collecte
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-10-2010(UTC) Berichten: 144
|
rennen jeroen misschien kun je het nog terug halen:-"
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
De regering geeft genoeg aan "goede doelen". Aangezien dat mijn belastinggeld is, moeten ze niet meer aan mijn deur komen zeiken met zo'n busje. Ik geef niets! |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Stop met geven aan goede doelen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.