CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
onze aap van het forum is jarig vandaag :D:D
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Gefeliciteerd |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Gelukkige verjaaaaardag! |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-10-2010(UTC) Berichten: 144
|
heeee bosche bollen van harte gefeliciteerd
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Gefeliciteerd Ron Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Proficiat Ron.just_cuz_1 Het is maar goed dat niet iedereen een bakkie komt doen dan was je huis te klein. Nog een fijne avond en nogmaals bedankt voor het bakkie van vorige week. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! En natuurlijk vele mooie vissen toegewenst dit seizoen! |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Toine schreef:Proficiat Ron.just_cuz_1 Het is maar goed dat niet iedereen een bakkie komt doen dan was je huis te klein. Nog een fijne avond en nogmaals bedankt voor het bakkie van vorige week. Bedankt iedereen @Toine Koffie staat altijd klaar aankomend weekend ben ik weer op de franse alleen dan kan je alleen een bakkie komen doen als je laarzen aantrekt Bewerkt door de gebruiker dinsdag 5 april 2011 23:02:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Oké Ron, Dank je wel. Zoek je een stek waar je eerst een aantal meters moet badderen |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
gefeliciteerd bossche bol |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Toine schreef:Oké Ron, Dank je wel. Zoek je een stek waar je eerst een aantal meters moet badderen het rare is dat het water lang hoog blijft staan grote gedeelte staan nog onderwater of zijn zeer modderig |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Toine schreef:Proficiat Ron.just_cuz_1 Het is maar goed dat niet iedereen een bakkie komt doen dan was je huis te klein. Nog een fijne avond en nogmaals bedankt voor het bakkie van vorige week. Bedankt iedereen @Toine Koffie staat altijd klaar aankomend weekend ben ik weer op de franse alleen dan kan je alleen een bakkie komen doen als je laarzen aantrekt Gefeliciteerd Ron! :-)
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Gefeliciteerd ron!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Toine schreef:Oké Ron, Dank je wel. Zoek je een stek waar je eerst een aantal meters moet badderen het rare is dat het water lang hoog blijft staan grote gedeelte staan nog onderwater of zijn zeer modderig Hier in de wielen staat ook nog teveel water. Het daalt het de laatste weken met zo'n 1 centimeter per dag. Duurt dus nog ewel even, maar de meeste plekken zijn alweer goed bereikbaar :-) Dat er water blijft staan kan komen doordat dat bodem dichtgeslibd is en er geen of veel minder water weg kan hierdoor anders dan door verdamping. Is vlgs mij dan een slecht teken, want normaal gesproken loopt het door de kwelwerking in gelijke mate weg met de daling van de omgeving. Bewerkt door de gebruiker woensdag 6 april 2011 21:57:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En Ron, wat heb je allemaal voor leuke cadeau's gehad?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik vandaag
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
gefeliciteerd Tom.... En hoe oud ben je geworden.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
gefeliciteerd Tom met je verhaardag!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ook n gelukkige verjaardag! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
onze aap van het forum is jarig vandaag :D:D
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.