CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging vissen en vergat..............
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
handig ik heb ook wel us vismaat vergeten
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Ben van alles wel vergeten :-" aas, slaapzak, voorkant van me bivvy terwijl ik in frankrijk zit , haringen, tentstokken en me verstand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-1-2011(UTC) Berichten: 80
|
jahoor, al 2e keer dit jaar accu's voerboot, elektromotor, en fishfinder. Hangde nog allemaal ik de lader.:@ Gr
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 7-2-2011(UTC) Berichten: 48
|
ben ook wel eens me accu's vergeten. Lullig hoor, als je je boot hebt opgepompt in het water gegooid alles der op en deraan. en er dan pas achter komen. KUT me accu
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-3-2011(UTC) Berichten: 3
|
k ben gaan vissen bij mijn woonplaats en ik wou vissen en ik vergat.... lood
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ben wel eens mijn eten of drinken of mijn aas vergeten toen ik 's morgen rond 4.00uur ging vissen |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Heb me boilienaald wel is vergeten en wel is vergeten om 1 steun uit de grond te halen met daarop fox micron mtje en micro swinger en de volgende ochtend stond die er gelukkig nog :-" , was anders best een prijzig grapje geweest voor mij.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 96
|
Mooi topic dit, ik ging vissen en vergat.... Elke keer wel weer wat eerlijk gezegd. Het ergste wat ik ooit ben vergeten was mijn slaapzak en kussen, in de zomer niet zo'n drama, maar het was toen februari.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
ik ben eens mijn verstand vergeten aan het water, nooit meer terug gevonden nee, ik vergeet regelmatig eens mijn aas, gelukkig woon ik niet ver van het water. Grtz
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
vergeet me verstand altijd zou eigenlijk ook niet meer weten waar ik het heb liggen:-" als ik het weer vind verkoop ik het
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 124
|
Onderlijn met lood even OP de voerboot leggen om het bakje te vullen met voer, en dan gewoon uitvaren en vergeten de onderlijn IN het bakje te leggen, hèèèèè me lood gaat er niet uit!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
ik vergar
als je de boilies vergeet ben je dom bezit
ook wel eens mijn piepers vergeten en ook wel ens de pot pod
neit egth slim heb je alles staan kan je weer naar huis om vergten spul op te halen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
|
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Twee weken terug... mijn tent.... Ik had net alles naar de stek gelopen en had de hele tijd al het gevoel dat er iets ontbrak....
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
...te tanken... Ik had erg veel zin in vissen en was met slechts één ding bezig, vergeet ik te tanken... inmiddels al wel weer een tijd geleden, maar ik controleer nu nog steeds voor elke sessie m'n tank! Bewerkt door de gebruiker maandag 4 april 2011 23:41:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
accus vergeten op te laden 10 x kunnen uit varen
|
|
|
|
40 ponder Je bent lid sinds:: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Afgelopen zaterdag mijn cruncher. Had gelukkig een bakkie met thuis gecrunchte boiles bij me. Alleen de tijgers bleven deze keer heel. Verder neem ik altijd m'n gedachten mee, maar raak deze tijdens het vissen regelmatig kwijt.. heerlijk :-)
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging vissen en vergat..............
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.