CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Pop-ups + dumbell hookers & Hookbait Enhancement.
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Hierbij aangeboden partijtje karper aas het gaat om 3x pro-line 15mm juicy pineapple, true passion en sweet strawberry & cream. 2x 10mm mainline hi-visual dumbell pop-ups pineapple juice en fruit-tella. + 1x mainline dumbell hookers (pulse) een met hookbait enhancement system (pulse) Alles nieuw mag weg voor 30,- ophalen verzendkosten k.k Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Eventueel ruilen tegen setje van 2 snag-ears of wil je wat ruilen laat het mij even weten Bewerkt door de gebruiker maandag 4 april 2011 22:19:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ken het. Heb een hele verzameling pop-ups waar ik er slechts een aantal van gebruik....
|
|
|
|
|
Nu Eventueel zonder Pro-Line juice pineapple & sweet strawberry & cream voor 25,- dit is afhaal prijs. Mag weg met verzendkosten voor 31.75,- lager wil ik niet gaan
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
owan ik heb hier nog wel een weegklok te ruil van ultimate tot 25 kilo inc tasje enzo |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:owan ik heb hier nog wel een weegklok te ruil van ultimate tot 25 kilo inc tasje enzo Het is Jowan =p~ wacht het even af of iemand snag-ears willen ruilen niet kom ik op jouw voorstel terug. Je voorstel stel ik zeer op prijs
|
|
|
|
|
Spullen zijn verkocht topic mag gesloten worden
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Pop-ups + dumbell hookers & Hookbait Enhancement.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.