50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Straks tentamen maken, vervolgens dinsdag nog een. Daarna heerlijk 2 nachten vissen, ben ik ook wel weer aan toe.. |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Thnx Steef.. Beetje jammer dat ik door me wekker heen sliep vanochtend Ben even wakker geweest en daarna weer in slaap gevallen:-s Werd eind van de ochtend wakker en moest toen nog honden uitlaten,spullen pakken en inladen enzo. Is uiteindelijk dus niet gevist vandaag.. Volgende week vrijdag dan maar. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Super zo werken en daarna hengels in orde maken. HEB ME MOLENS BINNEN dankjewel Erwin!! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Haat mensen die je vanalles beloven en die je dan maar zeggen dat ze dat al wisten en daarna je gewoon negeren ipv een deftig antwoord te geven! |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Zoontje vanavond voor de eerste keer op zijn eigen kamer, ben eens benieuwd voor vannacht?! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Nog 2 nachtjes slapen en dan gaat mijn dochter lekker naar school EINDELIJK |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
-zucht- carnaval hier in halle, ben ik net wat ziek. moest hierjuist naar boilieboer voor ingredienten, laat ie me proeven van iets, en dat was natuurlijk de druppel... voel me nu barslecht dus misschien geen carnaval voor mij |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Alles aan het klaarmaken voor 10 dagen in Italië (met school). én, we komen langs de Po |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Jorden schreef:Alles aan het klaarmaken voor 10 dagen in Italië (met school). én, we komen langs de Po hengels meenemen!!! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:Jorden schreef:Alles aan het klaarmaken voor 10 dagen in Italië (met school). én, we komen langs de Po hengels meenemen!!! past niet in men koffer denk ik we zien de Po ook alleen maar uit de bus :( |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-1-2011(UTC) Berichten: 34
|
ik ben blij want ik heb het 10000e bericht in het thee kransje. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. |
|
|
|
|
haha inderdaad .. Nuja, ik heb een ontstekend humeur .. Kheb leuk autogereden de hele namiddag |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
en dat zonder rijbewijs Chi haha
|
|
|
|
|
haha.. Voorlopig rijbewijs hé dat mag hier in belgie mits er een begeleider is |
|
|
|
|
is n voorlopig tzelfde als rijden me zon 'L'? want met zon L mag je tog wel alleen rijden zonder passagier? |
|
|
|
|
chiele schreef:is n voorlopig tzelfde als rijden me zon 'L'? want met zon L mag je tog wel alleen rijden zonder passagier? FOUT! je mag pas alleen rijden met een L als je aan een bepaald aantal uur rijlessen hebt gedaan (weet niet precies hoeveel, d8 18uur of iets rond de 20u) |
|
|
|
|
De L staat voor 'licence' wat overeen komt met de voorlopige rijbewijs. Hiermee moet je met een begeleider rijden die aan bep. waarden moet voldoen en dus nooit alleen. Trouwens ook niet vrijdag, zaterdag, en zondagavond van 22U savonds tot en met 6u smorgens.. Je mag enkel alleen rijden ineens je een getuigschrift hebt van de rijschool dat aangeeft dat je minimaal 20 uren les hebt gehad. Trouwens dat voorlopig rijbewijs is enkel geldig in België.. Je moet ook 3 maand stage doen voordat je je praktijkexamen mag afleggen en dat rijbewijs is 36 maand geldig, dus 3 jaar. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
die L verdwijnd ook pas weer na een jaar ofzo toch? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
nee nee die L toont aan voor andere bestuurders dat je een voorlopige rijbewijs hebt. Je moet de L aan je auto hebben, dat is verplicht. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.