Nieuwe uitzetting Lid sinds: 15-3-2011(UTC) Berichten: 13
|
hallo karpervissers, vrijdag 1 april (geen grapje) ga ik met mijn gezin een weekend weg naar hooge holt in gramsbergen. is daar een karpertje te vangen of kan ik onze hengels beter thuis laten. we hebben huisje 149 bij het bruggetje. het hoeven geen 30 of 40 ers te zijn maar gewoon een visje voor de jongens zou leuk zijn. alvast bedankt arno
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
arno111 schreef:hallo karpervissers, vrijdag 1 april (geen grapje) ga ik met mijn gezin een weekend weg naar hooge holt in gramsbergen. is daar een karpertje te vangen of kan ik onze hengels beter thuis laten. we hebben huisje 149 bij het bruggetje. het hoeven geen 30 of 40 ers te zijn maar gewoon een visje voor de jongens zou leuk zijn. alvast bedankt arno hoi arno,ik ben vorig jaar op het hooge holt op vakantie geweest, geen karpers gevangen,alleen maar brasem en voorn |
houdoe en bedankt |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 96
|
Hallo Arno,
Toevallig werk ik dichtbij het Hoge Holt. Op het park zelf zou ik niet weten of je karper kunt vangen. Misschien kan het park je dat vertellen. Maar je zit dicht bij een kanaal waar je voor zover ik weet wel karper kunt vangen. En als je Gramsbergen inrijdt, rijd je over de vecht waar je heel makkelijk bij kunt komen en zie je aan je rechterhand een plas, dat is een uitmonding van de vecht. Op al die wateren kun je absoluut karper vangen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.