5 ponder Lid sinds: 5-3-2010(UTC) Berichten: 18
|
hallo iedereen,
ik ga de 2 de week van de paasvakantie naar Center Parcs Het Heijderbos .
mag je er nachtvissen ? met hoeveel hengels mag je vissen ? zijn biepertjes toegelaten ? andere regels ? met welk aas ga je het best aan de slag ? beste stekken ? beste rigs ?
laat het mij zeker weten
mvg jordi
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
moet ik je vis ook nog vangen?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:moet ik je vis ook nog vangen?? nee dank u sorry voor de vragen ze ! ik informeer me gewoon graag zodat ik met de juiste tactiek aan de slag kan . mvg jordi
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Heb je voldoende aan de link Jordi?
|
|
|
|
|
of je met 2 of met 3 lijnen mag vissen is mij nog niet duidelijk.
alle andere info vond ik in je link , bedankt !!!
mvg jordi
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Jordi, heb jij ooit al een water gevonden waar je zonder beetmelders mag werken ? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
dat niet Jorden maar toch is dit niet een hele gekke vraag! het blijf namelijk een familiepark en harde beetverklikkers worden soms niet getolereerd. Geluidsoverlast door beetverklikkers klinkt stom maar het kan wel natuurlijk!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
timvanzanten schreef:dat niet Jorden maar toch is dit niet een hele gekke vraag! het blijf namelijk een familiepark en harde beetverklikkers worden soms niet getolereerd. Geluidsoverlast door beetverklikkers klinkt stom maar het kan wel natuurlijk! nog nooit niet gehoord, schrik er wel een beetje van, gelukkig heb ik er geen last van |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
timvanzanten schreef:dat niet Jorden maar toch is dit niet een hele gekke vraag! het blijf namelijk een familiepark en harde beetverklikkers worden soms niet getolereerd. Geluidsoverlast door beetverklikkers klinkt stom maar het kan wel natuurlijk! indd tim zo zijn dr hier in zwolle een aantal wateren al door vern..kt!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
piepers zijn geloof k niet toegestaan ivm geluidsoverlast maar worden wel gedoogd. Gewoon zachtjes zetten of uit. Is helemaal leuk |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.